Har ett dylikt som jag inte använder. Man kopplar den till usb och in med gitarr/bas och så finne det ett pluin program där man lägger in effekterna. Låter bättre än vad zooms effekter brukar.
Jag fick med den i en bytesaffär den är endast uppackad och testad.
Bytes mot någon kul effekt pedal ovedrive/dist flanger osv.
Jisses jämrar! Precis vad jag behöver och vill ha, just nu! Dåligt med bytespedaler och/eller cash, men jag rotar i gömmorna!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Meh! Kom nu inte här och förstör mina förhandlingar (som du förvisso inte kan veta något om, eftersom de sköts via PM)!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange skrev:Meh! Kom nu inte här och förstör mina förhandlingar (som du förvisso inte kan veta något om, eftersom de sköts via PM)!
Ber ödmjukast om ursäkta.
Lovar att jag inte ska störa någon förhandling jag inte känner till någon mer gång.
Precis! Stör bara de förhandlingar du har full kännedom om.
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South