Några av mina finaste favvobowlingskjortor är köpta second hand.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
Beyond Retro på Åsögatan.
I ståkkolm.
Jo jag vet att man kan handla på röda korset och Myrorna.dereborn skrev:Några av mina finaste favvobowlingskjortor är köpta second hand.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
I ståkkolm.
Fast om man kolla på din avatar så ser du ju fett snoffsig ut i Burberry-halsduk, designerbrillor, dyr cigarr och ett skägg som bara barberaren kan fixa tillanli skrev:Jo jag vet att man kan handla på röda korset och Myrorna.dereborn skrev:Några av mina finaste favvobowlingskjortor är köpta second hand.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
I ståkkolm.
Inte min grej.
Men å andra sidan går jag omkring med jfarsans gamla hallickskinnrock och lusiga minkpälsmössa (50 år säkert).
Så jag skall vara tyst.
Livet, universum och allting blir sämre om du är tyst.anli skrev:Jo jag vet att man kan handla på röda korset och Myrorna.dereborn skrev:Några av mina finaste favvobowlingskjortor är köpta second hand.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
I ståkkolm.
Inte min grej.
Men å andra sidan går jag omkring med jfarsans gamla hallickskinnrock och lusiga minkpälsmössa (50 år säkert).
Så jag skall vara tyst.
dereborn skrev:Livet, universum och allting blir sämre om du är tyst.anli skrev:Jo jag vet att man kan handla på röda korset och Myrorna.dereborn skrev:Några av mina finaste favvobowlingskjortor är köpta second hand.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
I ståkkolm.
Inte min grej.
Så jag skall vara tyst.
Bowling är minst lika vintage som Hawaii. Båda skjortorna kom ju i samma veva, liksom. Samma design på själva skjortan också. Men det visste du redan, antar jag.broder blues skrev:Gäller det hawaii (kan inte svara för bowling) så finns verkligen vintage på marknaden.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
Köper man av rätt så kan du få en renoverad från tex 70tal i ett mönster som inte tillverkas längre. I know a guy![]()
Jag har några o d gick fan inte o se att dom va onya.
Menade bara jag endast hade koll på vintage-tillgänglighet för hawaiistuket. Inte att Bowling-dito skulle vara nåt modernt påfund.Dramo skrev:Bowling är minst lika vintage som Hawaii. Båda skjortorna kom ju i samma veva, liksom. Samma design på själva skjortan också. Men det visste du redan, antar jag.broder blues skrev:Gäller det hawaii (kan inte svara för bowling) så finns verkligen vintage på marknaden.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
Köper man av rätt så kan du få en renoverad från tex 70tal i ett mönster som inte tillverkas längre. I know a guy![]()
Jag gillar båda typerna, men känner att bowlingskjorta är mer passande till det mörkare halvåret.
Det jobbiga är dock att billiga bra Hawaii- och bowlingskjortor är svåra att få tag i här i Sverige. Blir mycket eBay med dumma frakter tyvärr. Har hittat tre här i Göteborg bara. Alla second hand.
Jag menade inte att du menade det.broder blues skrev:Menade bara jag endast hade koll på vintage-tillgänglighet för hawaiistuket. Inte att Bowling-dito skulle vara nåt modernt påfund.Dramo skrev:Bowling är minst lika vintage som Hawaii. Båda skjortorna kom ju i samma veva, liksom. Samma design på själva skjortan också. Men det visste du redan, antar jag.broder blues skrev:Gäller det hawaii (kan inte svara för bowling) så finns verkligen vintage på marknaden.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy
Jag gillar båda typerna, men känner att bowlingskjorta är mer passande till det mörkare halvåret.
Det jobbiga är dock att billiga bra Hawaii- och bowlingskjortor är svåra att få tag i här i Sverige. Blir mycket eBay med dumma frakter tyvärr. Har hittat tre här i Göteborg bara. Alla second hand.
Ja menar väl detDramo skrev:Jag menade inte att du menade det.broder blues skrev:Menade bara jag endast hade koll på vintage-tillgänglighet för hawaiistuket. Inte att Bowling-dito skulle vara nåt modernt påfund.Dramo skrev:Bowling är minst lika vintage som Hawaii. Båda skjortorna kom ju i samma veva, liksom. Samma design på själva skjortan också. Men det visste du redan, antar jag.broder blues skrev:Gäller det hawaii (kan inte svara för bowling) så finns verkligen vintage på marknaden.anli skrev:Begagnade skjortor.... det var verkligen crazy