Dragon Ball komplett samling, julklapp?
- Hellsten
- Medlem+
Dragon Ball komplett samling, julklapp?
http://www.blocket.se/helsingborg/Drago ... w=0&last=1
Ni vet sånt man gillade när man var 12. Iaf om man är nittiotalist.
Ni vet sånt man gillade när man var 12. Iaf om man är nittiotalist.
| Fender | Mesa |
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Hellsten
- Medlem+
- Will
- Medlem++
Ja. Helt okej pris. En mangabok kostar ju mellan 59-79 kr nu typ.Hellsten skrev:Heh, jag vet inte. Jag tycker priset lät hyfsat logiskt. Skambud funkar.the_great_alfonzo skrev:Oj, kan man få ut så "mycket" $ för den samlingen alltså? Känns ju ändå logiskt med tanke på att en bok väl kostade typ 50:-
Gibson Thunderbird IV
- garluch
- Medlem
Vart handlar du dina böcker? Har nästan aldrig köpt någon under hundralappenWill skrev:Ja. Helt okej pris. En mangabok kostar ju mellan 59-79 kr nu typ.Hellsten skrev:Heh, jag vet inte. Jag tycker priset lät hyfsat logiskt. Skambud funkar.the_great_alfonzo skrev:Oj, kan man få ut så "mycket" $ för den samlingen alltså? Känns ju ändå logiskt med tanke på att en bok väl kostade typ 50:-

- Will
- Medlem++
Eller nu och nu...senast jag köpte en manga var väl för över ett år sen. Brukar köpa på Bokia eller akademibokhandelngarluch skrev:Vart handlar du dina böcker? Har nästan aldrig köpt någon under hundralappenWill skrev:Ja. Helt okej pris. En mangabok kostar ju mellan 59-79 kr nu typ.Hellsten skrev:Heh, jag vet inte. Jag tycker priset lät hyfsat logiskt. Skambud funkar.the_great_alfonzo skrev:Oj, kan man få ut så "mycket" $ för den samlingen alltså? Känns ju ändå logiskt med tanke på att en bok väl kostade typ 50:-
Gibson Thunderbird IV