F-klav skrev:Som sagt, det är fler som har det jobbigt och man får bara inte svika folk bara för det, orkar man inte själv får man i alla fall höra av sig och säga att man betalar tillbaka, eller se till att någon annan tar över jobbet. Jag har varit sjukskriven länge för min sketna rygg, åker från instans till instans, tar av mina sparpengar som skulle gått till renovering hemma under sjukskrivningsperioderna för att överleva och mår urdåligt av att mina pengar här är bara är borta, så jag har väldigt lite till övers för att någon annan mår dåligt och låter det gå ut över andra som mår dåligt. Det lär ju inte vara någon som vill köpa ut mina storlek S heller, så jag är bara grundblåst och ledsen.
Ge oss ditt kontonummer så får vi väl skramla ihop för dina utlägg och lotta ut tröjorna sedan.
Jag tycker också att vi får lösa detta nu.
Om ingen annan redan har gjort det, så kan jag ta på mej att administrera återbetalning till de pratabasare som har tröttnat på att vänta.
PM:a i så fall kontonummer och aktuell summa, så kommer återbetalningen snarast.
F-klav skrev:Som sagt, det är fler som har det jobbigt och man får bara inte svika folk bara för det, orkar man inte själv får man i alla fall höra av sig och säga att man betalar tillbaka, eller se till att någon annan tar över jobbet. Jag har varit sjukskriven länge för min sketna rygg, åker från instans till instans, tar av mina sparpengar som skulle gått till renovering hemma under sjukskrivningsperioderna för att överleva och mår urdåligt av att mina pengar här är bara är borta, så jag har väldigt lite till övers för att någon annan mår dåligt och låter det gå ut över andra som mår dåligt. Det lär ju inte vara någon som vill köpa ut mina storlek S heller, så jag är bara grundblåst och ledsen.
Såg du denna, F-klaven:
Mike skrev:
OM det är nån som håller på att gå i personlig konkurs,är det bara att skicka ett PM så köper jag fodringen.
Om Peter inte kan fixa detta själv, är han värd all hjälp han kan få.
Själv har han aldrig tvekat en sekund att hjälpa nån annan.
PM:a Mike så är saken biff. I alla fall den här saken.
Bara så att ni vet...
Det jobbas en hel del i kulisserna för att lösa det hela.
Hav förtröstan och tålamod.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Jag har haft ett väldigt kort samtal med 200071.
Träffar honom på torsdag
Återkommer med info därefter.
Klopper skrev:Bara så att ni vet...
Det jobbas en hel del i kulisserna för att lösa det hela.
Hav förtröstan och tålamod.
Veckan har gått... ?
Utnämnd Hedersgubbe i 40+ -klassen
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas" )
F-klav skrev: Det lär ju inte vara någon som vill köpa ut mina storlek S heller
Jodå, jag har beställt i samma storlek som du har gjort,
jag e en liten å tunn bassist
vilken färg har du valt ?
jag har beställt en i svart.
Jag har beställt en steel blue och en svart, men alltså i DAM small, inte unisex dito.
Utnämnd Hedersgubbe i 40+ -klassen
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas" )
Hej! Nu börjar jag också tröttna på att inte veta vad som händer med tröjorna, inte för att jag håller på att gå i konkurs, och nog för att det säkert är synd om 200071, men det måste väl på något sätt gå att förklara vad som händer, det är ju faktiskt 4 månader sedan de blev betalade.
Det är några på forumet som försöker bringa ordning i detta, och vi hoppas kunna ge nån slags besked under kvällen (torsdag 3/3).
För dom som har tröttnat på att vänta och vill ha sina pengar tillbaka, så går det bra att skicka ett PM till mej med antal tröjor och den summa som man ligger ute med, så ska ni få tillbaka era pengar. Ange gärna ett kontonummer också.