Ja va fan .. e man cool så e man, eller hur fieldflower.. haha.
asså, jag håller inte basen så där när jag spelar, man hittar på så många konstigheter när kameran kommer fram.
kan berätta en annan rolig sak, min hårddisk crashade för 2 månader sen, ALLA privata digibilder (minst 1000st) är puts veck. Hur kul är det på en skala?
lowfreq skrev:Ja va fan .. e man cool så e man, eller hur fieldflower.. haha.
asså, jag håller inte basen så där när jag spelar, man hittar på så många konstigheter när kameran kommer fram.
kan berätta en annan rolig sak, min hårddisk crashade för 2 månader sen, ALLA privata digibilder (minst 1000st) är puts veck. Hur kul är det på en skala?
Japp!! Cool och ödmjuk - det är jag det!!
Jag har lite semesterbilder och sånt som jag kan dela med mig av om du vill - eftersom vi är lika och så tänkte jag...? Lite Spanien, Peking och hemmavid kan jag säkert bjuda på, så blir det lite semesterbilder ändå...?
(Och skämt åsido: Inte roligt när sånt händer! Du har mina kondoleanser.)
lowfreq skrev:
Om den inte gick fysiskt sönder, så är det inga problem att återskapa alla filer. Fast det kanske du redan har provat?
fieldflower skrev:
Jamen vafan, där var jag först faktiskt.... Gjorde samma jämförelse i nån tråd i förmiddags... Tror det var i "hur ser ni ut"-tråden men kan ha fel...
Jepp, det var det! Jag kände mig tvungen att lägga bilderna i den här tråden...
lowfreq skrev:
Om den inte gick fysiskt sönder, så är det inga problem att återskapa alla filer. Fast det kanske du redan har provat?
jo jag har hört det, men är inte det rackarns dyrt? jag har iaf tänkt att gå och höra mig för om detta.
lowfreq skrev:
jo jag har hört det, men är inte det rackarns dyrt? jag har iaf tänkt att gå och höra mig för om detta.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..