Det hände sig vid den tiden att jag skulle tråka dig lite, för att du hade brutit mot den gyllene regel som säger att man uppger ort och begärt pris i sin annons. Vid närmare granskning av länken visar det sig ju att ljudkortet befinner sig i Treppendorf i Tyskland och kostar 1767,26 riksdaler.
Ber därför förbehållslöst om ursäkt, och känner mig som Teknik-Pata; "Vad ska grabbarna på forat säga? Jag är stekt socialt, privat och på nätet"
JazzBassillen skrev:Det hände sig vid den tiden att jag skulle tråka dig lite, för att du hade brutit mot den gyllene regel som säger att man uppger ort och begärt pris i sin annons. Vid närmare granskning av länken visar det sig ju att ljudkortet befinner sig i Treppendorf i Tyskland och kostar 1767,26 riksdaler.
Ber därför förbehållslöst om ursäkt, och känner mig som Teknik-Pata; "Vad ska grabbarna på forat säga? Jag är stekt socialt, privat och på nätet"
Krälande i stoftet/
JazzBassillen
PS. Prutmån?
Det verkar vara komplicerat med dina regler. Jag får försöka hanka mig fram utan den insikten.
Jag säljer inte Thomanns ljudkort. Jag har ett likadant kort att sälja. Och prutmån finns nog inte hos Thomann. Det kan finnas hos mig, men då får man först föreslå ett pris.
Lonaly skrev:Hej, säljer du frotfarande Edirol UA-25 ljudkortet?
Jo, det är till salu.
Det ingår även Cakewalk Production plus, som är tre programvaror (Sonar LE/Project5 LE/Dimension LE). Inspelningsprogram, mjukvarusynt samt ett bibliotek med samplingar.