Lödningshjälp i skåne
- Joakim
- Medlem
Lödningshjälp i skåne
Jag har ju köpt mig en j-bass, dock med kass elektronik, så efter att ha skaffat allt som behövs och lött i det hoppades jag att det skulle låta lite, men icke.
Jag vet inte vad som är fel, mickarna funkar, den glappade bara innan men nu låter den inte alls som sagt.
Nu undrar jag om det finns någon trevlig (det är ni ju alla) pbare som kan tänka sig att hjälpa mig med lödningen, jag kan bjuda på kaffe alternativt en monetärersättning (dock inte jättestor, fattig student som man är)
Tack på förhand
Jag vet inte vad som är fel, mickarna funkar, den glappade bara innan men nu låter den inte alls som sagt.
Nu undrar jag om det finns någon trevlig (det är ni ju alla) pbare som kan tänka sig att hjälpa mig med lödningen, jag kan bjuda på kaffe alternativt en monetärersättning (dock inte jättestor, fattig student som man är)
Tack på förhand
- Lestrange
- Medlem+
Precis! Lyssna på Engson, han är klok!
Skämt åsido, jag kollar gärna på det. Inte är jag dyr heller! Kaffe dricker jag inte, men vi kan säkert komma överrens. Eftersom jag håller till ett kvarter från tågstationen och bussterminalen i Skånes knutpunkt Hässleholm, är det lätt att ta sig hit!
Skämt åsido, jag kollar gärna på det. Inte är jag dyr heller! Kaffe dricker jag inte, men vi kan säkert komma överrens. Eftersom jag håller till ett kvarter från tågstationen och bussterminalen i Skånes knutpunkt Hässleholm, är det lätt att ta sig hit!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Joakim
- Medlem
- Lestrange
- Medlem+
Jag kan ta den gamla elektroniken i betalning! Om du har något annat skrot liggandes, så kanske du till och med kan gå plus! 

Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
-
- Medlem++
Jag kan också hjälpa dig.
Fattiga studenter emellan så förstår jag din situation precis
Jag väntade i 3 månader på att få från försäkringskassan en gång, det var minsann tufft.
Fattiga studenter emellan så förstår jag din situation precis

Jag väntade i 3 månader på att få från försäkringskassan en gång, det var minsann tufft.
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- VIP medlem
Kan komma upp till mig också så löser jag också det åt dig.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lestrange
- Medlem+
-
- Medlem++
Fick en lustig bild i huvudet hur både jag, marcbass och lestrange sitter med varsin lödpenna i handen, tjafsandes och funderandes med huvudena i din stackars bas medan du går runt och blir oroligare och oroligare och tror att vi förstört hela basen.. 

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Joakim
- Medlem
Tack så himla mycket för att så många svar och att så många erbjuder sig att hjälpa mig. Jag bor ju i Malmö, så det är ganska lätt att ta sig överallt.
Men av lite tidsskäl och sådär så vore det jättebra om någon har tid nästnästa vecka (väntar på lite delar också, så som en kontrollplatta som de nya potarna passar i, etc)
Till er andra, tack så hemskt mycket än en gång, man blir ju helt sugen på en Prata_bas skåne träff eller något
Men av lite tidsskäl och sådär så vore det jättebra om någon har tid nästnästa vecka (väntar på lite delar också, så som en kontrollplatta som de nya potarna passar i, etc)

Till er andra, tack så hemskt mycket än en gång, man blir ju helt sugen på en Prata_bas skåne träff eller något