Säljer min övningsgrunka. Jag är nöjd med den men måste få in lite pengar.
Funkar kalas att repa med, med möjlighet att dels ändra tonart utan att ändra tempo och dels ändra tempo utan att tonart. Innehåller tuner och ett antal effekter (som jag inte använt mig av, ville bara ha ett enkelt bra ljud att repa med hemma).
Det finns även möjlighet att dels boosta och dels skära basfrekvenserna. Bra om man först ska ta ut en bas sen repa till en bakgrund.
Nja, man kan skära bort bas frekvenserna så att basen inte blir så framträdande och sedan öva till det. Men du spelar inte in nåt med den här. Den är bara för övning.
Men han kanske har använt sig av det och spelat in med nåt annat?
LarsGBG skrev:Säljer min övningsgrunka. Jag är nöjd med den men måste få in lite pengar.
Funkar kalas att repa med, med möjlighet att dels ändra tonart utan att ändra tempo och dels ändra tempo utan att tonart. Innehåller tuner och ett antal effekter (som jag inte använt mig av, ville bara ha ett enkelt bra ljud att repa med hemma).
Det finns även möjlighet att dels boosta och dels skära basfrekvenserna. Bra om man först ska ta ut en bas sen repa till en bakgrund.