SoundToys ger bort gratis licenser till Devil-Lok....

Prata om inspelningsteknik och studioutrustning
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

SoundToys ger bort gratis licenser till Devil-Lok....

Inlägg av Jan Hellman »

Detta kan kanske intressera inspelande musiker och producenter......

SoundToys ger bort gratis licenser till deras nya plugg Devil-Lok:

https://www.soundtoys.com/sxswpromo/&rc=271-6488-071

Skojjig att använda på distansmickar på trummor och annat som man vill sabba. Jag använder ett flertal av SoundToys andra produkter. Bra skit. Några helt otroliga filtereffekter bl.a. Bara ca 8 eller 9 timmar kvar innan innan dom tar bort detta erbjudande. Kommer en Deluxe version senare i april och den kommer kosta pengar. Skynda er ni som är intresserade. Både Mac och PC versioner av pluggen. Jag har meckat med den i någon timme nu. Lite skojjigt. Basic och välljudande.....

//J
Användarvisningsbild
Sunken
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Sunken »

Tänkte gnälla på att det var en referenslänk, men märkte att man var tvungen att ha en kod i vilket fall. :wink:

Däremot behöver man ha ett iLok-konto för att regga sig för nedladdning. Måste man ha en dongel (världens bästa ord) för det?

[EDIT]

Såg att det var kostnadsfri registrering på det.

[EDIT 2]

Kräver dongel. :wink:
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Sunken skrev:Tänkte gnälla på att det var en referenslänk, men märkte att man var tvungen att ha en kod i vilket fall. :wink:

Däremot behöver man ha ett iLok-konto för att regga sig för nedladdning. Måste man ha en dongel (världens bästa ord) för det?

[EDIT]

Såg att det var kostnadsfri registrering på det.

[EDIT 2]

Kräver dongel. :wink:
Jepp. Kräver dongel och iLok. Glömde skriva det. Sorry. Men annars om man har iLokt så är det en skojjig "present". Koden i länken är en personlig kod så att dom ser vem som bjudit in personen i fråga att ladda ner gratislicensen. Fick koden tillsammans med erbjudandet då jag använder deras övriga pluggar.

//J
Skriv svar