Ångesten består i att den inte går att starta.....och eventuellt inte har ngn hårddisk...eller också har den en hårddisk som jag kan formatera om....anyway...
En fujitsu siemens sg400-01 (kanske den heter?!?)
Hämtas i Enskede av datorintresserad människa med dunkla motiv...
Vill någon få en pc med ångest?
- GandhiMK2
- Medlem++
Vill någon få en pc med ångest?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- GandhiMK2
- Medlem++
Alltså....den har inget os alls med tanke på att den kanske inte har ngn hårddisk.....(!)
Det som ligger på den hårddisken som inte längre sitter i den är vista....men som sagt....jag vet ärligt talat inte var den hårddisken kan vara.....men gillar du rom??......
Det som ligger på den hårddisken som inte längre sitter i den är vista....men som sagt....jag vet ärligt talat inte var den hårddisken kan vara.....men gillar du rom??......

? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- Lestrange
- Medlem+
Är det en sådan här?
http://www.dooyoo.co.uk/pc-desktops/fuj ... o-la-2660/
Har sett att de kan ha intermittenta problem med minnen, som gör att datorn stannar och vägrar starta igen.
Har sett att de kan ha intermittenta problem med minnen, som gör att datorn stannar och vägrar starta igen.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- GandhiMK2
- Medlem++
Ah...betyder det att jag kanske kan rycka ett par minnen så startar aset igen? ?Lestrange skrev:Är det en sådan här?
- knedy
- VIP medlem
Jag är väldigt väldigt intresserad! Men jag finns ju på andra sidan jordklotet känns det som. Finns det möjlighet att man kan få den ifall man hittar någon schysst PB:are som kan anta sig uppdraget att hämta, hitta en kartong(om det inte medföljer?) och skicka den? 
Mina dunkla motiv är sommarstudier, då min laptop klarar inte riktigt av programmen som används i kursen och jag orkar inte släpa med mig stationära hem till mor(där gratis mat och trevligt umgänge finns istället för att leva på nudlar och vatten i min ensamhet här uppe) vore det ypperligt att ha den där. Och felsöka datorer är ju lite småroligt.

Mina dunkla motiv är sommarstudier, då min laptop klarar inte riktigt av programmen som används i kursen och jag orkar inte släpa med mig stationära hem till mor(där gratis mat och trevligt umgänge finns istället för att leva på nudlar och vatten i min ensamhet här uppe) vore det ypperligt att ha den där. Och felsöka datorer är ju lite småroligt.

Senast redigerad av knedy den fre 15 apr 2011, 06:52, redigerad totalt 1 gånger.
Officiell stormästare i EB-orden
- Lestrange
- Medlem+
Troligen, ja.f-bass skrev:Ah...betyder det att jag kanske kan rycka ett par minnen så startar aset igen? ?Lestrange skrev:Är det en sådan här?
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Inavladbonnby
- Medlem