T-SHIRTS ÄNTLIGEN 8/11 SISTA BESTÄLLNINGSDAG!

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

Jag har just i detta nu i ett mail till Semborg nominerat engson till Heders PrataBasare!
Det är det minsta jag kan göra då engson står för det absolut bästa som finns på PrataBas!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Såja, såja...
Det är ju faktiskt ett helt gäng som på lite olika sätt har medverkat till detta.
Men jag känner mej stolt och glad för att det vi gjort är uppskattat och gick att få ihop. Tack för vänliga ord och för nomineringen... innebär det att man får procent på alla lotterier och försäljning nu?? :anli: ;)
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

engson skrev:Såja, såja...
Det är ju faktiskt ett helt gäng som på lite olika sätt har medverkat till detta.
Men jag känner mej stolt och glad för att det vi gjort är uppskattat och gick att få ihop. Tack för vänliga ord och för nomineringen... innebär det att man får procent på alla lotterier och försäljning nu?? :anli: ;)
Din blygsamhet kläder dig! :D
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Användarvisningsbild
Hellsten
Medlem+

Inlägg av Hellsten »

Klopper skrev:
engson skrev:Såja, såja...
Din blygsamhet kläder dig! :D
Och så även din pratabas-tröja! :D
| Fender | Mesa |
Användarvisningsbild
Per
Medlem++

Inlägg av Per »

Instämmer i de stora aplådorna!
Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
Användarvisningsbild
Peppar
Medlem+
Kontakt:

Inlägg av Peppar »

Store applåder till dig, Engson! Verkligen skitbra!
Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.

Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Tack för alla vänliga ord!
Bra jobbat alla som varit inblandade!!
Nu ska vi bara få ihop leveranserna också... pengarna räcker inte till att skicka ut paket till var och en, utan planen är att vi hittar några utlämningsställen.

I nästa post finns listan på alla som ska ha tröjor, och mina förslag till var de ska lämnas. En del har redan erbjudit sej att agera tröjutdelare, och jag har försökt pussla ihop efter bästa geografiska förmåga. Har ni hamnat på fel ställe, så hojta till! Och ser ni att ni finns i närheten av nån annan, eller kan "para ihop" er med nån, så är det ju smart... :)
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Tröjleveranserna

Glanshammar
Blackparkas (tröjutdelare?)
fieldflower
HirYoshima
Hultberg
Pebbe
lill_frasse
Hellish
jimbeam
lingman basses

Stockholm
bootsy (tröjutdelare)
Tarzan08
JanTheWhite
MVI
shadowskimmer
ferm
MickeR
yak52

Örnsköldsvik
mrbaloo (tröjutdelare)
Muggen

Borås
Walka (tröjutdelare?)
Zpinty

Skåne/Blekinge
engson /Kristianstad (tröjutdelare)
Mr Spock /Asarum
stratoknaster /Karlskrona
Lestrange /Hässleholm
Hellsten /Helsingborg
Peppar /Malmö
Danko_Jim /Bjärred
Per /Vollsjö

Övriga orter
tresintas /Kvibille
Sven-Gustaf /Krokom
Degrade /Källby
Hatt-Johan /Visby
ghia /LIT/Östersund
sjl /Söderhamn
Bassilow /Munkedal
seke /Ludvika
Pålsson /Umeå
JPAM /Kiruna
Bläst-Ante /Ilsbo
Busta_B /Göteborg
Användarvisningsbild
Valle
VIP medlem

Inlägg av Valle »

Norrlandsbilen till Glanshammar borde kunna frakta upp tröjor till övik/umeå om det behövs.
/Johan
Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm.
Presentation
Användarvisningsbild
Peppar
Medlem+
Kontakt:

Inlägg av Peppar »

Engson: Med dig som utdelare; ska man komma förbi Kristianstad och hämta dem då? :)
Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.

Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Peppar skrev:Engson: Med dig som utdelare; ska man komma förbi Kristianstad och hämta dem då? :)
Vi kan väl se om nån har ärende upp eller ner nångång snart.... annars får det bli posten! Jag kan t ex ta tröjor till Helsingborg på Påskdagen om nån kan möta upp där??
Användarvisningsbild
Peppar
Medlem+
Kontakt:

Inlägg av Peppar »

engson skrev:
Peppar skrev:Engson: Med dig som utdelare; ska man komma förbi Kristianstad och hämta dem då? :)
Vi kan väl se om nån har ärende upp eller ner nångång snart.... annars får det bli posten! Jag kan t ex ta tröjor till Helsingborg på Påskdagen om nån kan möta upp där??
För mig är det inget problem att ta mig var som helst i Skåne. Eller jo, Skånetrafiken kan nog sätta käppar i hjulen. Men annars är det lugnt :)
Du har för övrigt PM.

Användarvisningsbild
Hellsten
Medlem+

Inlägg av Hellsten »

engson skrev:
Det låter perfekt för min del. Har inte riktigt tid att hämta i Kristianstad. Skickar ett PM.
| Fender | Mesa |
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Jag är på Knutpunkten i Helsingborg ca 17.30 i morgon söndag (Påskdagen) med Peppars och Hellstens tröjor. Fler som vill hämta där och då?
Jag kommer iklädd påskharedräkt, så ni kan inte missa...
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

engson skrev:Jag är på Knutpunkten i Helsingborg ca 17.30 i morgon söndag (Påskdagen) med Peppars och Hellstens tröjor. Fler som vill hämta där och då?
Peppar eller Hellsten!
Tag med kamera!
Jag vill ohyggligt gärna se en bild på engson skrudad som påskhare! :D
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Klopper skrev:
engson skrev:Jag är på Knutpunkten i Helsingborg ca 17.30 i morgon söndag (Påskdagen) med Peppars och Hellstens tröjor. Fler som vill hämta där och då?
Peppar eller Hellsten!
Tag med kamera!
Jag vill ohyggligt gärna se en bild på engson skrudad som påskhare! :D
:ingenbild:

Fast ni får byta ut "bas" mot "påskhare".....
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Ja om det liks ska fler tröjor till Övik så är det väl bara att de härifrån som ska till Glanshammar tar med sig tröjorna hem så är det problemet ur världen. Jag kan vara utlämningsställe i Övik.
Användarvisningsbild
Hellsten
Medlem+

Inlägg av Hellsten »

Kamera medtages. Garanterat.
| Fender | Mesa |
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Jag justerar listan efterhand (tack för att ni hjälper mej med logistiken):

Glanshammar
fieldflower
HirYoshima
Hultberg
Pebbe
lill_frasse
Hellish
jimbeam
lingman basses
mrbaloo
Muggen

Stockholm
bootsy (tröjutdelare)
Tarzan08
JanTheWhite
MVI
shadowskimmer
ferm
MickeR
yak52
Hatt-Johan

Borås
Walka (tröjutdelare?)
Zpinty

Skåne/Blekinge
Mr Spock /Asarum
Lestrange /Hässleholm
Hellsten /Helsingborg
Peppar /Malmö
Danko_Jim /Bjärred
Per /Vollsjö

Övriga orter
tresintas /Kvibille
Sven-Gustaf /Krokom
Degrade /Källby
ghia /LIT/Östersund
sjl /Söderhamn
Bassilow /Munkedal
seke /Ludvika
Pålsson /Umeå
JPAM /Kiruna
Bläst-Ante /Ilsbo
Busta_B /Göteborg
Användarvisningsbild
Peppar
Medlem+
Kontakt:

Inlägg av Peppar »

Klopper: Självklart tas kameran med!

Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

engson skrev:Jag justerar listan efterhand (tack för att ni hjälper mej med logistiken):

Glanshammar
fieldflower
HirYoshima
Hultberg
Pebbe
lill_frasse
Hellish
jimbeam
lingman basses
mrbaloo
Muggen

Stockholm
bootsy (tröjutdelare)
Tarzan08
JanTheWhite
MVI
shadowskimmer
ferm
MickeR
yak52
Hatt-Johan

Borås
Walka (tröjutdelare?)
Zpinty

Skåne/Blekinge
Mr Spock /Asarum
Lestrange /Hässleholm
Hellsten /Helsingborg
Peppar /Malmö
Danko_Jim /Bjärred
Per /Vollsjö

Övriga orter
tresintas /Kvibille
Sven-Gustaf /Krokom
Degrade /Källby
ghia /LIT/Östersund
sjl /Söderhamn
Bassilow /Munkedal
seke /Ludvika
Pålsson /Umeå
JPAM /Kiruna
Bläst-Ante /Ilsbo
Busta_B /Göteborg
Jag ska också till Glanshammar. :)
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

JanTheWhite, då kanske du skulle kunna ta stockholmarnas tröjor till hufvudstaden från Glanshammar? Det hade ju varit smidigt för mej... om det även är ok med er andra i Sthlm??
Annars har alltså bootsy erbjudit sej att vara jultomte i stan. Jag har tyvärr dålig koll på var ni bor, och om det är meckigt att ta sej dit.
Jag har aldrig kommit längre än till Kungens kurva, sen sa dom att man var tvungen att ha visa och uppehållstillstånd om man var skåning...
Användarvisningsbild
BassiLow
Medlem++

Inlägg av BassiLow »

jag ska ju också till Glanshammar ;-)

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;

Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

engson skrev:Jag har aldrig kommit längre än till Kungens kurva, sen sa dom att man var tvungen att ha visa och uppehållstillstånd om man var skåning...
De har lättat på reglerna nu, turistvisum räcker.
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

engson skrev:JanTheWhite, då kanske du skulle kunna ta stockholmarnas tröjor till hufvudstaden från Glanshammar? Det hade ju varit smidigt för mej... om det även är ok med er andra i Sthlm??
Annars har alltså bootsy erbjudit sej att vara jultomte i stan. Jag har tyvärr dålig koll på var ni bor, och om det är meckigt att ta sej dit.
Jag har aldrig kommit längre än till Kungens kurva, sen sa dom att man var tvungen att ha visa och uppehållstillstånd om man var skåning...
Jo det var någonting Stockholm införde efter visumtvånget när man som svensk ska besöka Skåne.....

http://www.allweb.se/skane/

:roll: :D

Jag har i PM redan erbjudit mig att ta tröjorna från Glanshammar till Stockholm och även att vara "utlämningsställe" men veckan efter Glanshammar är det LLB-mässan och där ska jag ut i några dagar. Men jag är nog i studion på kvällstid. Under helgerna efter Glanshammar är jag inte i stan verkar det som. Hur som, jag kan ta tröjorna till Stockholm utan några problem och om bootsy eller jag blir utlämningsställe kan vi ju återkomma om. Det är ju bara 8 - 9 stycken i Stockholm som ska ha t-shirts så det löser sig. Går ju att dela upp också.
Skriv svar