T-SHIRTS ÄNTLIGEN 8/11 SISTA BESTÄLLNINGSDAG!

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Tarzan08
Medlem++
Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi

Inlägg av Tarzan08 »

Tänkte fira en gigfri fredag med ett besök på kungliga Södermalm.
Vad sägs om en pytteliten dejt med tröjor i fokus, Janne?

har egentligen inget inbokat förrän 'round midnight då det ska uppvaktas galanta damer....
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Tarzan08 skrev:Tänkte fira en gigfri fredag med ett besök på kungliga Södermalm.
Vad sägs om en pytteliten dejt med tröjor i fokus, Janne?

har egentligen inget inbokat förrän 'round midnight då det ska uppvaktas galanta damer....
Det ska nog gå bra. :) Du har PM. :)
Pålsson
Medlem+

Inlägg av Pålsson »

Kanonfin tisha! Tack Engsson!
Användarvisningsbild
yak52
Medlem

Inlägg av yak52 »

JanTheWhite skrev:Sådär. Nu har shadowskimmer och yak52 också varit och hämtat t-shirts. Ytterligare två trevliga möten. yak52 testade Retrospec Squeezebox. :) Tre avklarade, fem kvar.

T-shirts Stockholm

bootsy
Tarzan08
ferm
MickeR
Hatt-Johan
Bild

Jepp nu är jag ekiperad och tröjorna passade perfekt. Tack för ett trevligt besök i studion Janne, den var betydligt mer utrustad och genomtänkt än vad jag hade förväntat mig, och mycket snygg och ombonad. Squeezeboxen verkade precis så lovande som många har berättat, och det vore kul att få prova en sådan "på riktigt" någon gång tillsammans med andra instrument.

Och till sist tackar Engson med flera för att ni ordnade en så bra avslutning på tröjprojektet.

/Martin
http://www.floydshotel.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Fender Jazz Japan, Rickenbacker 4001v63, Landola akustisk bas
Mesa Boogie WalkAbout 12
Acoustic 220 och Acoustic 330 ~ Acoustic 406
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

Inlägg av Lestrange »

engson skrev:Första glada tröjägaren:

Bild
Jag beställde tre tröjor, och naturligtvis höll Engson upp den enda som inte jag skulle ha själv. Den gick istället till min kära broder Pöff, han med en post på PB, ni vet. Här är han stolt förevisande sitt förvärv, på scen i Lund, valborgsmässoafton. Bandet heter Superior Sounds, och arrangemanget Delfingalan. Även vår vän och kamrat Gurra G spelade där med sitt band Dream Machine! Notera helst inte att brodern spelar gitarr (o-bas, för er som inte vet vad "gitarr" är för konstigt instrument) i detta band.

Bild
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
SvenGustaf
Medlem+

Inlägg av SvenGustaf »

Tack Engson & Co för tröjorna! En dålig bild, men ändå en bild, nu har man varit "Pratabas-fin" två helger på raken;o)
Bild
Användarvisningsbild
Tarzan08
Medlem++

Inlägg av Tarzan08 »

Bild

söndag...sol....PRATABAS

it's a good day to be alive!

Tack Engson, Janne och Semborg!
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
Användarvisningsbild
Tripod
Medlem++

Inlägg av Tripod »

Visserligen en T-shirt från en tidigare beställning, men ändå ett bevis för att jag faktiskt uppträtt offentligt med den på gig. Ursäkta bildkvaliteten. Skärmdump från en telefonfilmning i dåligt ljus.
Bild
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Hur gick det med tröjorna i Glanshammar? Delades alla ut där, eller är det några kvar? Vem har dom i så fall! Muggens tröja verkar ha kommit på vift...
Fanns den med i paketet jag skickade till JTW?
Eller har jag lyckats strula till det på nåt sätt :(
Användarvisningsbild
jimbeam
Medlem+

Inlägg av jimbeam »

engson skrev:Hur gick det med tröjorna i Glanshammar? Delades alla ut där, eller är det några kvar? Vem har dom i så fall! Muggens tröja verkar ha kommit på vift...
Jag fick mina iaf. Tack så mycket!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

engson skrev:Hur gick det med tröjorna i Glanshammar? Delades alla ut där, eller är det några kvar? Vem har dom i så fall! Muggens tröja verkar ha kommit på vift...
Tjenare. Jepp. Muggens tröja var med i lådan. Möjligt att jag missat något PM om att någon skulle tagit Muggens tröja men som jag fattade det så skulle han kommit till Glanshammar. Tills jag pratade med Geddan och fick reda på att han inte var anmäld. Då blev jag förbryllad och tog med den tillbaka till Stockholm igen. Skickar den till honom istället. Ska PM:a honom senare idag. Annars delades samtliga Glanshammar-tröjor ut. Är fortfarande ca 4 som inte hämtat här i Stockholm än. Ska PM:a dom igen och påminna. Börjar lite smått att återhämta mig efter helgen nu. :roll: :wink:
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Gött. Då finns den i alla fall!!
Det var förmodligen jag som kanske blandade ihop namn och Glanshammar...
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

engson skrev:Gött. Då finns den i alla fall!!
Det var förmodligen jag som kanske blandade ihop namn och Glanshammar...
Du har gjort ett fantastiskt jobb, Engson. :tummenupp:

Jag skickar den till honom. Inga problem. :)
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av mrbaloo »

Hej

Bassjov hade med sig en bunt tröjor hem till Övik (bla. mina tröjor). Så det verkar ha fungerat fin, fint. Det visade sig dessutom att han bor ca 300 m från mig, så det var än smidigare än vad jag anade (Bassjov och jag har dessutom samma hyresvärd...). Skall se om jag tar en promenad senare ikväll.

Tack för allt som ni har fixat med tröjorna.

/MrBaloo
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

mrbaloo skrev:Hej

Bassjov hade med sig en bunt tröjor hem till Övik (bla. mina tröjor). Så det verkar ha fungerat fin, fint. Det visade sig dessutom att han bor ca 300 m från mig, så det var än smidigare än vad jag anade (Bassjov och jag har dessutom samma hyresvärd...). Skall se om jag tar en promenad senare ikväll.

/MrBaloo
Se där! Du kanske har fått en vän för livet. Tack pratabas. :)
Användarvisningsbild
MVI
Medlem

Inlägg av MVI »

Bild
Återigen ett stort tack till alla inblandade!
Ni har gjort ett fantastiskt jobb!
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av mrbaloo »

engson skrev:
mrbaloo skrev:Hej

/MrBaloo
Se där! Du kanske har fått en vän för livet. Tack pratabas. :)
Supertack för fix med tröjor och leveranser. Bild kommer senare någon gång.

:clappy: :clappy: :clappy:

/MrBaloo
HirYoshima
Medlem++

Inlägg av HirYoshima »

jag tackar också, har inte hunnit prova tröjan än, den kändes lite stor, så jag får äta upp mig lite.

har börjat med small, haft medium förut.. antingen börjar jag ha tajtare kläder eller så har löpningen givit resultat...
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Liten uppdatering gällande t-shirts..... Dom som ännu inte hämtat/fått sina t-shirts är:

bootsy
ferm
MickeR
Hatt-Johan
Muggen

T-shirts:en finns här i studion. Jag har haft helt otroligt mycket att göra på sistone och inte hunnit följa upp detta men tänkte göra det efter semestern då folk (och jag) förhoppningsvis är hemma. Nu försvinner jag i några veckor men tar tag i detta i augusti igen. Allt gott.
Användarvisningsbild
Tarzan08
Medlem++

Inlägg av Tarzan08 »

Läste just igenom hela tråden nyss....

Vilka UNDERBARA människor man har turen att hänga med på det här forumet!

KRAM!!!
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
Användarvisningsbild
BassiLow
Medlem++

Inlägg av BassiLow »

visst e VI fina å goa :wink:

kram på oss

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;

Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Re: T-SHIRTS ÄNTLIGEN 8/11 SISTA BESTÄLLNINGSDAG!

Inlägg av Jan Hellman »

Irbit skrev:Liten uppdatering gällande t-shirts..... Dom som ännu inte hämtat/fått sina t-shirts är:

bootsy
ferm
MickeR
Hatt-Johan
Muggen

T-shirts:en finns här i studion. Jag har haft helt otroligt mycket att göra på sistone och inte hunnit följa upp detta men tänkte göra det efter semestern då folk (och jag) förhoppningsvis är hemma. Nu försvinner jag i några veckor men tar tag i detta i augusti igen. Allt gott.
Bump för ett gammalt inlägg. Och med reservation för att någon av dom i listan ovan hämtat sina t-shirts/hört av sig med adresser. Men jag har PM:at folk och egentligen inte fått någon reaktion över huvudet taget knappt. Är inte hemma för tillfället men jag tror att det finns åtminstone 4 påsar med t-shirts kvar i lådan. Ska dubbelkolla detta och återkommer men det har gått två år nu. Jag slutade påminna folk för ett år sedan förutom en på listan som ironiskt nog bor ett par kilometer ifrån mig. Under hösten åker tröjorna i soptunnan. Så vänligen hör av er! Återkommer med en exakt lista senare idag.

//J

----------
Tapatalk via mobilen
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Irbit skrev:
Irbit skrev:Liten uppdatering gällande t-shirts..... Dom som ännu inte hämtat/fått sina t-shirts är:

bootsy
ferm
MickeR
Hatt-Johan
Muggen

Bump för ett gammalt inlägg. Och med reservation för att någon av dom i listan ovan hämtat sina t-shirts/hört av sig med adresser. Men jag har PM:at folk och egentligen inte fått någon reaktion över huvudet taget knappt. Är inte hemma för tillfället men jag tror att det finns åtminstone 4 påsar med t-shirts kvar i lådan. Ska dubbelkolla detta och återkommer men det har gått två år nu. Jag slutade påminna folk för ett år sedan förutom en på listan som ironiskt nog bor ett par kilometer ifrån mig. Under hösten åker tröjorna i soptunnan. Så vänligen hör av er! Återkommer med en exakt lista senare idag.

//J

----------
Tapatalk via mobilen
Jag kommer snart!
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

bootsy skrev: Jag kommer snart!

Kanske LITE mer information än vad vi behövde....

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

blackparkas skrev:
bootsy skrev: Jag kommer snart!

Kanske LITE mer information än vad vi behövde....
:lol: :lol: :lol:
Skriv svar