Music Man stingray 5

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
bobster
Medlem

Music Man stingray 5

Inlägg av bobster »

Har en Sterling på ingående eftersom 5-strängat inte var min grej. En 2007:a i absolut nyskick och bara använd i studio. Svart men lönnhals. 12.900kr vid upphämntning hos mig i stockholm. Maila för bilder

Mvh Bobster
Bild
Senast redigerad av bobster den tor 20 dec 2007, 19:49, redigerad totalt 1 gånger.
Varför köpa dyrt när du kan köpa billigt? www.bobster.se eller www.musicimport.weebly.com Importtips på nätet
Användarvisningsbild
Kim S
Medlem++

Inlägg av Kim S »

Jag skulle inte banga på den faktiskt. Jag har inga pengar idag, men kanske imorgon.... Och du vill förstås inte ha en annan femma i inbyte. Men har du den kvar dryga månaden så kanske jag kikar på den vid tillfälle. Kommer kanske upp till stockholm kring nyår och någon vecka senare.
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
bobster
Medlem

Inlägg av bobster »

Det är bara att komma förbi. Är antagligen och hälsar på mina föräldrar i Örebro runt Jul/nyår men skicka ett mail så ordnar vi det.

Mvh Bobster
Kim S skrev:Jag skulle inte banga på den faktiskt. Jag har inga pengar idag, men kanske imorgon.... Och du vill förstås inte ha en annan femma i inbyte. Men har du den kvar dryga månaden så kanske jag kikar på den vid tillfälle. Kommer kanske upp till stockholm kring nyår och någon vecka senare.
Varför köpa dyrt när du kan köpa billigt? www.bobster.se eller www.musicimport.weebly.com Importtips på nätet
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Synd att den var svart och att du inte tar inbyten.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
bobster
Medlem

Inlägg av bobster »

Gillar svarta basar men annars verkar vitt vara den trendigaste färgen. Kanske är det 80-talet som spökar?

Mvh Bobster
blackparkas skrev:Synd att den var svart och att du inte tar inbyten.
Användarvisningsbild
Kim S
Medlem++

Inlägg av Kim S »

bobster skrev:Gillar svarta basar men annars verkar vitt vara den trendigaste färgen. Kanske är det 80-talet som spökar?

Mvh Bobster
blackparkas skrev:Synd att den var svart och att du inte tar inbyten.
Hu så hemskt.... :wink:
Skriv svar