Jag funderar på att köpa plektrumskydd från en ebay-säljare i USA och upp till 10st plektrumskydd är frakten $13 så är ni sugna kan vi köpa tillsammans och spara lite?
Jag har köpt ett antal plektrumskydd från "Daz Bootman" tidigare.
Superpassform och kanonkvalitet till mycket bra priser. Snabba leveranser utan strul. Jag kan gärna sköta dealen, då jag snackat med honom lite om att tillverka ett nytt p-skydd till min Epi.
Jag har handlat på Ebay i flera år, har 100% feedback och PayPal-konto och behärskar engelska i tal och skrift.
Har lite säkra trix för att slippa moms och tull också
men säg det inte till någon!
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Bassmaniac skrev:Jag har köpt ett antal plektrumskydd från "Daz Bootman" tidigare.
Superpassform och kanonkvalitet till mycket bra priser. Snabba leveranser utan strul. Jag kan gärna sköta dealen, då jag snackat med honom lite om att tillverka ett nytt p-skydd till min Epi.
Jag har handlat på Ebay i flera år, har 100% feedback och PayPal-konto och behärskar engelska i tal och skrift.
Har lite säkra trix för att slippa moms och tull också
Jo, efter jul låter vettigt. Sen får vi hitta på ett vettigt sätt att lösa hela dealen. Han har otroligt mycket plektrumskydd, den här killen. Om det är något speciellt ni vill ha, så ordnar han det mesta, han tillverkar ju alla själv! Jag specialbeställde ett 5-lagers(b/w/b/w/b)till min Les Paul Special DC förut och det var inga som helst problem och kostade inget extra i och med att han redan hade en mall. Så har han bara mallen och ämnet så kan man få det precis som man vill
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Bassmaniac: Kan man fixa lite egna beställningar om ni ska köpa från e-bay? När man ändå har brallorna nere så att säga. OLP-skydd vore riktigt kul, men plexi vettefan alltså.
Bassmaniac skrev:Jo, efter jul låter vettigt. Sen får vi hitta på ett vettigt sätt att lösa hela dealen. Han har otroligt mycket plektrumskydd, den här killen. Om det är något speciellt ni vill ha, så ordnar han det mesta, han tillverkar ju alla själv! Jag specialbeställde ett 5-lagers(b/w/b/w/b)till min Les Paul Special DC förut och det var inga som helst problem och kostade inget extra i och med att han redan hade en mall. Så har han bara mallen och ämnet så kan man få det precis som man vill
Anders
Sweeeeet. 3-lagers b/w/b till min OLP vore inte fel...
OK. Jag upprättar en "plektrumskyddsbeställningstråd" på Köp -och sälj efter nyår och låter den ligga uppe i ett par veckor. Sen jävlar
Det här med sambeställningar från US är ju inte så dumt. Det finns mycket pengar att spara i frakt och inköpspris. Varför inte göra något liknade med strängar...
Anders
Jag är PÅ! Vill ha ett genomskinligt. Fast iofs... avvaktar några dagar tills basen har kommit för att se hur det egentligen ser ut därunder, men just nu är jag på i alla fall =)
Hehe, ser det nu. Japp, jag är med på en beställning efter Jul. Lägger upp en tråd under basar så får ni hjälpa mig att bestämma vilket plektrumskydd som är snyggast.
Jag drar mig ur plektrumskyddsköpet. Nu när jag har fått basen så ser man mycket mer av bursten än vad jag trodde, så det svarta plektrumskyddet får sitta kvar. =)