Mahognybasen har fått svart hårdvara, i dag kom en ny halsplatta, jag hittade en svart jackplatta och nya stämmisar i flat black åkte också på. Ett gammalt svart stall hamnade på plats också...nu saknas bara en svart kontrollplatta...
Ok, trasha mig inte nu för jag e newbie och har ingen flashig Fender a la top notch men kommer att visa min första o enda bas jag har
MEN...det som gör mig riktigt stolt är att den är signerad utav inte mindre än Nathan East!
Vassego:
MirrorPool skrev:Ok, trasha mig inte nu för jag e newbie och har ingen flashig Fender a la top notch men kommer att visa min första o enda bas jag har
MEN...det som gör mig riktigt stolt är att den är signerad utav inte mindre än Nathan East!
Vassego:
Tycker den va fräck, vad är det för nåt?
Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
Åååh, tack!
Ja, jag är verkligen nöjd med den. Detta är en Yamaha RBX170. Bra nybörjarbas. Har spelat nu under 1 år och är sjukt kär i mitt nya instrument.
Har övat väldigt mycket med Toto-låtar så att få basen signerad utav N. East är ju klart en bonus
MirrorPool skrev:Åååh, tack!
Ja, jag är verkligen nöjd med den. Detta är en Yamaha RBX170. Bra nybörjarbas. Har spelat nu under 1 år och är sjukt kär i mitt nya instrument.
Har övat väldigt mycket med Toto-låtar så att få basen signerad utav N. East är ju klart en bonus
Puss, da....
Yamaha är ju bra grejer..
Välkommen till pratabas!
Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
Yamaha är ju bra grejer..
Välkommen till pratabas!
Jajemensan. Som pianotekniker o pianostämmare är jag väl bekant med just Yamaha vad gäller flyglar o pianon. Älskar när jag kommer till en kund som äger Yamaha
Här haru lilla jag: http://www.pianoforte.se
Tack åsså för välkomnandet
Nice!
Fungerar hipshot-stallet bra? är bra sugen på att skaffa ett sånt själv.
Sådär. Det är bra i sig men jag har två problem med det. För det försts verkar inte de två skruvarna som sitter i kroppen vilja bottna. Sen så när jag skulle höja stränghöjden på E strängen klarade inte ena stallsadelskruven av trycket så den gick sönder
Trodde inte det skulle va så dålig metall i hipshots grejer