fieldflower skrev:Om lillan kör ÄNNU en öroninflammmation som vi skall in och roa oss med på Astrid Lindgren inatt behöver nog både jag och hon en kram.
Börjar bli väldigt trött på det här hattandet nu...
kan få en kram ändå..
Vad gör du med mig kvinna hoppas jag?!
Nämen inte ska väl ja tack!
fieldflower skrev:Om lillan kör ÄNNU en öroninflammmation som vi skall in och roa oss med på Astrid Lindgren inatt behöver nog både jag och hon en kram.
kan få en kram ändå..
Hösten 2008 åkte jag på en pilonidalcysta, dagen efter en Hellacopters-konsert.
Opererades i vaket tillstånd 2 dagar senare. 2 månader senare är det tillbaka när jag har praktik på en ljud, ljus och bild-firma i Halmstad. Går till en doktor i Halmstad för att få det undersökt. Instruerar sköterskan/doktorn/jäveln precis var svullnaden (som gör hysteriskt ont) ligger. Doktorn/sköterskan/jäveln säger, "Nej men jag varken ser eller känner någonting som skulle tyda på någon infektion." Doktorn/sköterskan/jäveln petar oförsiktigt på min svullnad. Jag rycker och skriker till i smärta. Doktorn/sköterskan/jäveln säger, "Nej men jag varken ser eller känner någonting som skulle tyda på någon infektion."
Jag blir vansinnig. Går runt med infektionen i en tid.
Opereras 5-6 månader senare (nedsövd denna gång) på min systers födelsedag.
Från januari 2010 till februari 2011 går jag på en laserbehandling i Växjö varannan månad som gör ohyggligt ont.
Har märkt att det har börjat rinna vätska igen... Mycket trevligt när man ska sommarjobba i 2 månader. SITTA 9 timmar/dag.
Kram på dej Markooo. Jag visste inte vad pilonidalcysta var så det blev till att googla. Låter smärtsamt.
Wikipedia har en något lustig beskrivning till hur en spdan cysta uppstår:
Infektionen uppstår genom att hårstrå, oftast från ens eget eller någon annans huvud oturligtvis hamnat just på detta ställe och sedan har det sakta men säkert skurit sig in i huden, där skinkorna möts under svanskotan ....
Cuba skrev:Infektionen uppstår genom att hårstrå, oftast från ens eget eller någon annans huvud oturligtvis hamnat just på detta ställe och sedan har det sakta men säkert skurit sig in i huden, där skinkorna möts under svanskotan ....
Kinky ...
Kram! ............ om inte annars just därför ....
Själv har jag ett Horton-kluster sen 8 veckor tillbaka.
Trodde det var på väg att avta, men det verkar komma igen.
Sprutor varje natt. Ska få syrgastuber från SÖS på fredag, hoppas det lindrar.
Kramar får jag av sambon, men det skadar inte med några till ...
Cuba skrev:Kram på dej Markooo. Jag visste inte vad pilonidalcysta var så det blev till att googla. Låter smärtsamt.
Wikipedia har en något lustig beskrivning till hur en spdan cysta uppstår:
Infektionen uppstår genom att hårstrå, oftast från ens eget eller någon annans huvud oturligtvis hamnat just på detta ställe och sedan har det sakta men säkert skurit sig in i huden, där skinkorna möts under svanskotan ....
Började undra om någon fifflat med Wiki-sidan. Måste se riktigt dumt ut att någon stoppar in sitt huvud i någons bakdel med håret före.
Vad jag vet om så har jag inte haft några huvuden i min röv.
Kram på Assar för det du går igenom låter inte roligt.
kan få en kram ändå..
kan få en kram ändå..
pff... get a room, you two...
hehehehe
Tycker det räcker med de 4 + kök vi redan har...
nääääääää det gör det inte.. vi behöver en femma..
Fast daaarling... nu går vi å lägger oss...
Ens ex som vägrar ta tbx en..vilket leder till noll livsvilja...hade de inte varit för mina basar så hade jag fan kollapsat helt och hållet...tacka gudarna för instrument...
Stor kram till Inavladbonnby!!! :hug::hug::hug::hug:
Ang. ex - det kommer fler... Håll dig till basarna ett tag så hittar du nästa framtida ex ska du se...
(Och till slut hittar man en som kanske inte blir ett ex. Men basarna blir kvar fortfarande.)
Vart hastigt utkastad igår också...visserligen hade mor glömt de imorse o släppte in mig direkt..men de är fan otroligt hur mycket man står ut med som människa! O tack allihop. Må vara ett internet-forum men nog fan mår man bättre av o kunna sitta här o skriva av sig litegrann utan att bli dömd o stämplad som loser.
Kram, unge man.
När skiten träffar fläkten så gör den det med besked, kan man säga.
Klockan är snart 17:00 och mina barn har ÄNNU inte sagt något om Fars Dag. Det kanske är löjligt av mig att reagera på det. Men grejen är att de inte sa något förra året heller. Jag vill inte ha presenter och uppvaktning, jag vill höra att jag är en bra farsa.
Barnen skulle ju t.ex. kunna ringa och säga nåt snällt... Ibland tycker man ju att deras morsa kunde påminna.
Tarzan08 skrev:Kram, unge man.
Klockan är snart 17:00 och mina barn har ÄNNU inte sagt något om Fars Dag. Det kanske är löjligt av mig att reagera på det. Men grejen är att de inte sa något förra året heller. Jag vill inte ha presenter och uppvaktning, jag vill höra att jag är en bra farsa.
Barnen skulle ju t.ex. kunna ringa och säga nåt snällt... Ibland tycker man ju att deras morsa kunde påminna.
Tarzan08 skrev:Kram, unge man.
Kan även bero på att det är nästa söndag.
Kram ändå Trazan!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP