Fuzz!!!
- Thundertoes
- Medlem
Fuzz!!!
Behöver lite tips för någon fet fuzz pedal i 1000 kr klassen.
-
- Medlem++
- BBQV
- Forumvärd
- Stan
- Medlem
Rekommenderas!HirYoshima skrev:skulle passa bättre i "effekter"-delen av forumet tror jag.
annars skulle jag nämna EHX Big Muff (finns som basversion) och Moody Sounds Hairy Bitch som är poppis.
Jag har inte någon erfarenhet av andra fuzzpedaler, men är så nöjd med den här att jag känner att jag knappt ens behöver testa några andra.
- sixpounder
- Medlem
-
- Medlem++
jag var tvungen att testa, jag ångrar mig också!!sixpounder skrev:Ångrar att jag gjorde en bildsökning på google efter Moody Sounds Hairy Bitch utan safety search,HirYoshima skrev:skulle passa bättre i "effekter"-delen av forumet tror jag.
annars skulle jag nämna EHX Big Muff (finns som basversion) och Moody Sounds Hairy Bitch som är poppis.

El Grande Fuzz är också poppis ja, har inte testat...
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
-
- Medlem
Jag har beställt en Harbinger MKIII från Ghost Effects för att jag ledsant på det trötta fuzzljudet i Big Muff och andra varianter. Har haft EHX Big Muff Pi, Earthquaker Devices Hoof och har en Death by Audio Fuzz War.
Harbinger MkIII byggs av an snubbe som bygger på beställing och inlkusive frakten från England landade priset på under en tusenlapp vilket man får säga är billigt.
Kolla in http://www.ghosteffects.co.uk/ för andra coola fuzzar.
Harbinger MkIII byggs av an snubbe som bygger på beställing och inlkusive frakten från England landade priset på under en tusenlapp vilket man får säga är billigt.
Kolla in http://www.ghosteffects.co.uk/ för andra coola fuzzar.