"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Dan the Man skrev:Såld? År det en v2 med speaker simulation?
Ej såld. Version 1.
Och bara så att det inte uppstår några missförstånd: både version ett och två av VT-Bass har högtalaremulering. Skillnaden mellan de båda versionerna är att emuleringen kan kopplas bort på den nya, medan den alltid är på, på den gamla.
Ej såld. Version 1.
Och bara så att det inte uppstår några missförstånd: både version ett och två av VT-Bass har högtalaremulering. Skillnaden mellan de båda versionerna är att emuleringen kan kopplas bort på den nya, medan den alltid är på, på den gamla.
Bra pedal, för övrigt.
Vad är skillnaden med resp utan högtalaremulering? Har man nån praktisk nytta av att kunna koppla ur den?
Ej såld. Version 1.
Bra pedal, för övrigt.
Vad är skillnaden med resp utan högtalaremulering? Har man nån praktisk nytta av att kunna koppla ur den?
Jag har tyvärr inte testat den nya versionen, så jag har ingen aning om hur det låter utan, jag vet bara att det låter skitbra med. Även i en högtalare