Bra USA:a Fender 5:a. Kanon både ljud/spelmässigt och är i bra skick. Den är modifierad med en aktiv preamp, men alla orginalpotar medföljer om man hellre vill ha den passiv. orginalcase.
Liten skrev:Ska du flytta? bara öser ut prylar.. ??
Det är snart jul!
Klappar som skall inhandlas!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Nädå, jag ska inte varken flytta eller behöver mer pengar till julhandeln... Jag håller bara på att banta lite i bland basar och stärkare... för att köpa andra prylar förstås.
Parkas, än är det inte aktuellt att sälja varken Sandberg eller Sadowsky-basarna. Jag ser att du ska sälja "slampan", föll den inte smaken?
Bootzy skrev:Nädå, jag ska inte varken flytta eller behöver mer pengar till julhandeln... Jag håller bara på att banta lite i bland basar och stärkare... för att köpa andra prylar förstås.
Parkas, än är det inte aktuellt att sälja varken Sandberg eller Sadowsky-basarna. Jag ser att du ska sälja "slampan", föll den inte smaken?
Nja, det var inte riktigt min grej kan man väl säga.
Vilket jag iofs visste redan innan, men jag var tvungen att testa...
Verkar riktigt intressant faktiskt! Frågan är bara om ekonomin räcker till... men ska ev. sälja min bandlösa. Får återkomma i början på veckan.
Hursomhelst, vart kan man testa den?
Taran skrev:Verkar riktigt intressant faktiskt! Frågan är bara om ekonomin räcker till... men ska ev. sälja min bandlösa. Får återkomma i början på veckan.
Taran skrev:Verkar riktigt intressant faktiskt! Frågan är bara om ekonomin räcker till... men ska ev. sälja min bandlösa. Får återkomma i början på veckan.
vad är det för bandlös du har?
Eftersom du har 27 kr i veckopeng så tror jag knappast det räcker iaf Bonzo...
Du är välkommen att testa i Åmål. Jag kan alltid fixa till priset lite vid en snabb affär.
Du är välkommen att testa i Åmål. Jag kan alltid fixa till priset lite vid en snabb affär.
Blir nog lite svårt att ta sig dit. Men men, det ska väl inte behöva stå i vägen . Kollar så snart som möjligt om plånboken tillåter mig.
Jag har en sådan bas, och har varit min mainbass i några år nu.
Jag tycker verkligen att det är en riktigt bra bas. Om det nu är en American Jazz Bass V?
På min är B-strängen mycket bra. Vet inte om det skiljer från ex till ex. Jag har också moddat min en hel del, men det behövs egentligen inte för den är bra som den är original, helt klart.
lowfreq skrev:Jag har en sådan bas, och har varit min mainbass i några år nu.
Jag tycker verkligen att det är en riktigt bra bas. Om det nu är en American Jazz Bass V?
På min är B-strängen mycket bra. Vet inte om det skiljer från ex till ex. Jag har också moddat min en hel del, men det behövs egentligen inte för den är bra som den är original, helt klart.
När är den tillverkad?
Den är från -96. Jag håller med, det är en riktigt bra bas. Den låter dessutom mycket bra, den har någon innboende fetma i ljudet som man inte stöter på så ofta... väldigt "ärligt" sound på nåt vis. Det är inget överdrivet åt nåt håll.
Jag har faktiskt en Sadowsky till på gång... så det kan bli Sandbergarn eller Sadowskyn som ryker. Om det blir Sadowskyn så får jag höra med Lowfreq först, men Sandbergarn kan gå till rätt pengar... Intresserad?