Basist som är beredd att satsa på musiken, Örebro
-
- Nykomling
Basist som är beredd att satsa på musiken, Örebro
Vi är ett rock/pop-band i Örebro som söker en basist som är beredd göra vad som krävs för att slå igenom.
Hör av dig för smakprov på musiken.
/ Carle
Hör av dig för smakprov på musiken.
/ Carle
-
- Medlem++
- BBQV
- Forumvärd
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Geddan
- VIP medlem
Våra kepsar, såklart!fieldflower skrev:Absolut.Geddan skrev:Det är vi som äger!BBQV skrev:Coverbasister med Ramoneskeps är inte intressanta...
Frågan är vad...
Nu var det kanske inte så mycket för egen del jag tyckte, utan för att trådskaparen skulle kunna få ut ngt av detta.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
-
- Nykomling
Jaså, ni är så kräsna så ni vill ha info också?Geddan skrev:Ska man vara 50+ å gilla dansband eller är det en fördel om man är 17 och diggar dödsmetall?
Lite info kan vara bra.

Vi är 20-23 år i bandet. Vill väl helst ha någon som är i samma ålder.
Vi spelar som sagt den smala genren rock/pop. Influenser bl.a. Beatles, Blur och Foo Fighters. Typ.
- fieldflower
- Hedersmedlem
Japp, det finns de som har och de som önskar Ramones-kepsar. Slut på kategorier.Geddan skrev:Våra kepsar, såklart!fieldflower skrev:Absolut.Geddan skrev:Det är vi som äger!BBQV skrev:Coverbasister med Ramoneskeps är inte intressanta...
Frågan är vad...
Nu var det kanske inte så mycket för egen del jag tyckte, utan för att trådskaparen skulle kunna få ut ngt av detta.
Höll f.ö. med om din fråga, men inte heller jag för egen del.
Dessutom verkar vi vara preciiiiiis för gamla - du är väl ca 24 du också...? (:lol:)
Medlem i PB50+
-
- Nykomling
http://soundcloud.com/spaceinquotationjimbeam skrev:Finns det nåt man kan lyssna på så man hör hur ni låter?
Här finns några låtar. Vi drar mer åt det lite rockigare hållet nu. Men ungefär så här.