Student? se hit!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Pålsson
Medlem+

Inlägg av Pålsson »

Wazzo skrev:
elmelino skrev:Hmmm ja man kan ju titta på deras utrustningslista.... inte fan skänker jag strängar till nån som äger några dyra basar och en fet rigg! Men det är ju jag det......Jag byter också strängar rätt ofta och tyckte detta var en bra grej.... men sen ser man vilka som vill ha strängar......
Kände mig träffad av ditt inlägg så jag tänkte bara skriva ett snabbt svar..

Visst kan man väl vara fattig student även om man äger en fin bas eller två? Ser du hellre att jag isåfall skulle sälja en bas för att ha råd med nya strängar istället för att be om att få ett begagnat set gratis när det erbjuds till 'fattiga' studenter? Jag lever ju trots allt på samma inkomst som dom flesta studenter och har inga besparingar förutom det jag lyckats knyta upp i min utrustning.

/Framtida civilingenjör i kemisk biologi.
+1
Kunde inte sagt det bättre själv!
Användarvisningsbild
Emilivarsson
Medlem

Inlägg av Emilivarsson »

Fick hem ett fint sett strängar idag, oerhört tacksam! :D
Bengan
Medlem

Inlägg av Bengan »

Då kan du ju ta en promenad bort till fållornavägen 15 och lägga ett sätt i brevlådan någon gång:p
Hade vart fint.
Användarvisningsbild
Hagström
Medlem++

Inlägg av Hagström »

Bengan skrev:Då kan du ju ta en promenad bort till fållornavägen 15 och lägga ett sätt i brevlådan någon gång:p
Hade vart fint.
Det gör jag gärna :)

Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
Bengan
Medlem

Inlägg av Bengan »

Ärligt? de hade vart as najs.
Användarvisningsbild
Hagström
Medlem++

Inlägg av Hagström »

Bengan skrev:Ärligt? de hade vart as najs.
Självklart :)

Schatz Jazz nr13
Squier JV -83
Ampeg SVT450H
Hagström BT-100
Bengan
Medlem

Inlägg av Bengan »

Fett...
christoffer.modig
Medlem

Re: Student? se hit!

Inlägg av christoffer.modig »

Hagström skrev:Om det finns nån fattig student här som behöver strängar så ger jag gärna bort mina använda
Jag byter strängar väldigt ofta och tycker egentligen det är synd att dom bara ligger och skräpar.
Kokar man dom lever dom ju ett tag till, men det är inget jag vill göra.
Så om det finns någon som vill ha ett set bättre begagnade strängar en gång i månaden så är det bara att skicka ett pm.
Fattig student behov av nya strängar.
Något du har?
Användarvisningsbild
TG
VIP medlem

Inlägg av TG »

Har även jag några set över.
Senast redigerad av TG den mån 23 jan 2012, 21:06, redigerad totalt 2 gång.
Zon, Fender, Mattissonbass, G&L, Yamaha, Cort (GS modell), Music Man, Monique & M700 by Jule, 2xVanderkley 112 MNT, Vanderkley Spartan, Ampeg 115 & 410.
Användarvisningsbild
TG
VIP medlem

Inlägg av TG »

Hej på er,

Har även jag några set över. Byter kanske inte riktigt lika ofta som Hagström men rätt ofta.

Har 3 set med Sadowsky Stainless 5-str 45-130 och 2 set med Sadowsky Stainless 4-str 45-105.

Om någon är intresserad så skicka ett PM. Åker till USA på Onsdag så jag hinner kanske inte svara och skicka innan näst-nästa helg men först till kvarn....

Fattiga studenter har företräde som sagt..... kommer ihåg hur det var när man kokade makaroner och på plattan bredvid kokade jag strängar......
Zon, Fender, Mattissonbass, G&L, Yamaha, Cort (GS modell), Music Man, Monique & M700 by Jule, 2xVanderkley 112 MNT, Vanderkley Spartan, Ampeg 115 & 410.
Skriv svar