[Köpes] 1x12" tom låda till gitarr

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
cub
Medlem++

[Köpes] 1x12" tom låda till gitarr

Inlägg av cub »

Jag har ett bra gammalt element som jag satte i en hemmasnickrad, ganska ful låda för länge sen. Nu är jag på jakt efter en tom 1x12" låda som ser lite snyggare ut och inte väger massor. Är det någon som har nån gammal låda längst bak i garderoben?
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++

Re: [Köpes] 1x12" tom låda till gitarr

Inlägg av alexon »

cub skrev:Jag har ett bra gammalt element som jag satte i en hemmasnickrad, ganska ful låda för länge sen. Nu är jag på jakt efter en tom 1x12" låda som ser lite snyggare ut och inte väger massor. Är det någon som har nån gammal låda längst bak i garderoben?
Jag var i samma sits. Köpte en Kustom-låda från Thomann. Snygg och ganska välbyggd. http://www.thomann.de/se/kustom_defender_112_cab.htm

Slet därefter ut det dåliga högtalarelementet, och satte i mitt eget.

Basar / Pryttlar/ Grejer
Användarvisningsbild
cub
Medlem++

Inlägg av cub »

Jag har tänkt samma sak men har slängt ut lite krokar för ev gamla lådor Hagström, Kustom etc. Men det är ju svårt att konkurrera med priserna för en ny låda.
Användarvisningsbild
cub
Medlem++

Re: [Köpes] 1x12" tom låda till gitarr

Inlägg av cub »

alexon skrev:
cub skrev:Jag har ett bra gammalt element som jag satte i en hemmasnickrad, ganska ful låda för länge sen. Nu är jag på jakt efter en tom 1x12" låda som ser lite snyggare ut och inte väger massor. Är det någon som har nån gammal låda längst bak i garderoben?
Jag var i samma sits. Köpte en Kustom-låda från Thomann. Snygg och ganska välbyggd. http://www.thomann.de/se/kustom_defender_112_cab.htm

Slet därefter ut det dåliga högtalarelementet, och satte i mitt eget.
Har du möjligen en bild på lådan bakifrån? Internet verkar bara ha bilder på den framifrån.
Skriv svar