Sa man inte det när H2:an kom? H3:an är för tonårsflickor som inte ens har körkort.....
Personligen kan jag nog tycka att en expeditionsutrustad Land Rover Defender är det mer manliga man kan ha..... Med snorkel, givetvis, så att man tar sig över vattenpölarna på Östermalm utan att dränka luftintaget.....
Sa man inte det när H2:an kom? H3:an är för tonårsflickor som inte ens har körkort.....
Personligen kan jag nog tycka att en expeditionsutrustad Land Rover Defender är det mer manliga man kan ha..... Med snorkel, givetvis, så att man tar sig över vattenpölarna på Östermalm utan att dränka luftintaget.....
Och vinsch ska den ha!!!
+1
Och GRÖN ska den vara!
Allt förutom blå funkar men grön är definitivt att föredra. Kan även gilla dom sand-/torkat gräs-färgade (gula) så att man inte ser dom på savannen.....
Finns en snubbe här på Södermalm som kör omkring med en fullt expeditionsutrustad Land Rover Defender (grön). Tror aldrig att han lämnat Södermalm med bilen faktiskt. Sitter ett reservdäck på bakdörren och ligger tre till på taket. Med snorkel och vinsch givetvis. Han jobbar på ett dagis här i krokarna och kör till jobbet med bilen. Det är nog ungefär vad den används till......
Samuel V skrev:bootsy wrote: Mycket pengar för att framstå som en idiot med snoppkomplex imo.
Hummer - världens mesta penisförlängare?
Nej nej, nu har Brakas bestämt att det inte är på det viset.
Ni får väl tycka vad ni vill.
Men med tanke på senaste dagarnas biltrådar bla så anser jag att era åsikter i det här fallet kanske inte väger så tungt... För mig.
Men med tanke på senaste dagarnas biltrådar bla så anser jag att era åsikter i det här fallet kanske inte väger så tungt... För mig.
Om man lider av åsiktshandikappet att den nya Mustangen är en cool bil ska man nog fundera lite innan man låter käften gå...
Om man lider av åsiktshandikappet att den nya Mustangen är en cool bil ska man nog fundera lite innan man låter käften gå...
Jag tycker den är rätt ball!
Ett av de bättre reissue-försöken.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Pfft.
Med dina förslag i den tråden skulle jag passa mig för att ens ha körkort!