Jag minns knappt alls att vi var på scenen för att jag var så nervös.
Kommer bara ihåg att vi spelade Smoke on the water, och blev kungligt sågade för att vi spelat just den i den lokala blaskan dagen efter.
Kul minne!

Snarare en bacardi breezer... Jag har inga fördomar mot alkohol.
Tack igen broder lee för den fina presenten.
Bedlam? Kult!Janne skrev:Inte syns det mycket på det här gamla gulnade klippet, men det är jag som är vänd mot publiken. Gitarr på den tiden. Lite rolig eller äcklig detalj är (tror jag berättat om det förut i nån tråd) att jackan jag har på mig hade en sats sperma i ärmen. Upptäckte det när jag krängde på mig den på väg upp till scenen. Det var bara att spela och se glad ut...
Sent 70-tal är det, -78 kanske.
Ja, snacka om liten värld. För ett par veckor sen upptäckte jag att trummisen i mitt nya band i Hörby även spelar i Pers andra band Red Rooster Revisited. Per och hans fru (hon är keyboardist) bor i Stockholm, men spelar alltså också i ett Lundaband. Och där spelar denne duktige trummis från Kölleröd, eller var det var.Tarzan08 skrev:Tripod...
Per Ä spelade in en RABALDER-demo för några år sen åt oss.
small world!
Haha, tror det var en röd lampa!Svensson skrev:Är det en lampa eller infravärmare som sitter monterat på stativet? Och varför är den riktad som den är riktad?TDHP skrev:
Jepp. Gillade inte det alls.Cuba skrev:basmartin skrev:2005
Äldsta bilden i digital form jag har tillgång till, tror jag.
Lönnbräda!!!!!![]()
![]()