Det här är en perfekt totalmospedal. Dra bara bort all diskant och kör full gain så kommer det att bli helt svart i logic. Helt perfekt. Aldrig gillat den som vanlig od, men till detta är den den suverän.
Sitter med telefonen nu och kan inte länka till spotify, men lyssningsexempel finns på låtarna Let Go och Stick To The Plan med mitt band O'Spada.
Johanivansson skrev:Det här är en perfekt totalmospedal. Dra bara bort all diskant och kör full gain så kommer det att bli helt svart i logic. Helt perfekt. Aldrig gillat den som vanlig od, men till detta är den den suverän.
Sitter med telefonen nu och kan inte länka till spotify, men lyssningsexempel finns på låtarna Let Go och Stick To The Plan med mitt band O'Spada.
Johanivansson skrev:Det här är en perfekt totalmospedal. Dra bara bort all diskant och kör full gain så kommer det att bli helt svart i logic. Helt perfekt. Aldrig gillat den som vanlig od, men till detta är den den suverän.
Indeed!
Jag spelar inget totalmos och den enda disten jag behöver får jag ur min förstärkare
"... it can never be played. No, don't touch it. Don't even look at it..."
Johanivansson skrev:
Ursäkta trådkapningen, men jävlar vad O'Spada är bra! Tack för tipset. Lagom slickt och stekigt