Säljer Mickrampen som satt på Min Unicornbass "AWS" innan modifieringen.
2st "ss" type Hybrid singlecoil. Kan inget om dem så CO eller Ale får kanske hjälpa till om de vill, med frågor om nå´n har några
Skickar även med En Neo Preamp - Single channel buffer preamp. Extreme high fidelity / lo noise rek. nypris 995:-
Enligt CO På Unicornbass så rek. nypris:
Mikar 3000:-/paret
Ramp 2000:-
Lägger ut Mickrampen + Preampen för 1150:- inkl.frakt
mvh
Peter
Senast redigerad av VHdiggare den tis 06 sep 2011, 08:23, redigerad totalt 3 gång.
Det är nog så....bra mickar, fast måste nog till nå´t hemmabygge om man skall ge sig på att testa denna rampen. Jag är intresserad av byteshandel med. Allt som är basrelaterat eller hörlurar.
Grejen är väl mest att den är svår som fan att liksom ha på någon bas.
Den måste passa i utseende och sen måste man fräsa ur och hålla på så.. det är svårt.
Men jag bjuder 1000 inkl frakt även om jag inte riktigt vet vad jag ska ha den till.
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ skrev:Grejen är väl mest att den är svår som fan att liksom ha på någon bas.
Den måste passa i utseende och sen måste man fräsa ur och hålla på så.. det är svårt.
Men jag bjuder 1000 inkl frakt även om jag inte riktigt vet vad jag ska ha den till.
+1 Tror att den ser mycket bättre ut om man försöker anpassa färgen på basen med rampen. Tyckte det var alldeles för stor kontrast med denna mörka ramp mot baskroppens ljusa lönn. Har sett en del bilder med basar som har mickramp, och de ser bra ut, men då har de matchat kropp och ramp.
Budet antaget. Skickar den i ett vadderat kuvert. Fortsätter konversationen i PM