2-Krona
- Cuba
- VIP medlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
Re: 2-Krona
Har också några såna liggande.Cuba skrev:Städar ur förråden och hittade en 2-krona från -71.
Någon som samlar på mynt? Någon som är intresserad? Annars löper jag läsk för den.
EDIT: Flytta till "övrigt till salu".
Kul grej att ha kvar tycker jag - tillsammans med några pappers 5:or och 10:or, gamla sortens 5-kronorsmynt, etc...
Medlem i PB50+
- Liten
- Hedersmedlem
- AlbinH
- VIP medlem
...vi skall hänga upp er i era... Kronor?Mike skrev:För sådan äääär kapitalismen......
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
- Cuba
- VIP medlem
Hittade även ovikta 5'or och 10'or, OCH min gamla samling av frimärken. Den innehåller i princip samtliga utgivna frimärken fr.o.m 81 -> 87, samtliga ostämplade. I övrig nästan komplett. Inga skilling banco-märken dock.fieldflower skrev:Har också några såna liggande.Cuba skrev:Städar ur förråden och hittade en 2-krona från -71.
Någon som samlar på mynt? Någon som är intresserad? Annars löper jag läsk för den.
Kul grej att ha kvar tycker jag - tillsammans med några pappers 5:or och 10:or, gamla sortens 5-kronorsmynt, etc...
Vad kan detta vara värt?
- John Sane
- Medlem+
Jag bjuder två kronor.Cuba skrev:Städar ur förråden och hittade en 2-krona från -71.
Någon som samlar på mynt? Någon som är intresserad? Annars köper jag läsk för den.
Senast ändrad av John Sane den lör okt 08, 2011 23:21, ändrad totalt 1 gång
bootsy skrev:Och Johannes, du har inte ens bäst basljud på Söder. Eller i närheten av Skanstull. Möjligen i kvarteren runt Blecktornskällaren.
- JazzBassillen
- Medlem+
Vad väger den?Cuba skrev:Städar ur förråden och hittade en 2-krona från -71.
Någon som samlar på mynt? Någon som är intresserad? Annars köper jag läsk för den.
- guitarowner
- Medlem+