Årets PRATABASARE 2011
- theBasstard
- VIP medlem
+1 på Engson! Han är allt en hyvens prick! 

Min pres.
Huvudsaklig utrustning:
Fender Geddy Lee CIJ, Fender Aerodyne CIJ, Yamaha BB1000s, Sire M.Miller V3, Texas J, Bach P51, HPD Fenderbird, Ibanez AEB8E,
EBS Reidmar 750 + 500, 2 x TKS S112, Hartke 210TP + ett gäng pedaler
Huvudsaklig utrustning:
Fender Geddy Lee CIJ, Fender Aerodyne CIJ, Yamaha BB1000s, Sire M.Miller V3, Texas J, Bach P51, HPD Fenderbird, Ibanez AEB8E,
EBS Reidmar 750 + 500, 2 x TKS S112, Hartke 210TP + ett gäng pedaler
-
- Medlem+
- Pelleper
- Medlem+
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
Men han är inte mer abborre än Geddan.fieldflower skrev:Är det för att han verkar vara en bra bas eller för att han ser ut som en abborre?bassplayer skrev:Jag nominerar Leif GW Persson oavsett om han är med i PB eller ej.
Om det är för att han ser ut som en abborre +1:ar jag - han är mycket mer abborre än Engson.
//Jan
- fieldflower
- Hedersmedlem
"Undra sa flundran om Geddan e en fisk..."Jan Hellman skrev:Men han är inte mer abborre än Geddan.fieldflower skrev:Är det för att han verkar vara en bra bas eller för att han ser ut som en abborre?bassplayer skrev:Jag nominerar Leif GW Persson oavsett om han är med i PB eller ej.
Om det är för att han ser ut som en abborre +1:ar jag - han är mycket mer abborre än Engson.
//Jan

Medlem i PB50+
-
- Medlem+
Eller fisk.Jan Hellman skrev:Men han är inte mer abborre än Geddan.fieldflower skrev:Är det för att han verkar vara en bra bas eller för att han ser ut som en abborre?bassplayer skrev:Jag nominerar Leif GW Persson oavsett om han är med i PB eller ej.
//Jan
- BBQV
- Forumvärd
- GandhiMK2
- Medlem++
Jag de-nominerar alla i den här quoten för att ni måste åka hem till Göteborg...fieldflower skrev:"Undra sa flundran om Geddan e en fisk..."Jan Hellman skrev:Men han är inte mer abborre än Geddan.fieldflower skrev:Är det för att han verkar vara en bra bas eller för att han ser ut som en abborre?bassplayer skrev:Jag nominerar Leif GW Persson oavsett om han är med i PB eller ej.
//Jan
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- fieldflower
- Hedersmedlem
Ingen av oss som skrivit i den är nominerad, så det är lugnt...f-bass skrev:Jag de-nominerar alla i den här quoten för att ni måste åka hem till Göteborg...fieldflower skrev:"Undra sa flundran om Geddan e en fisk..."Jan Hellman skrev:Men han är inte mer abborre än Geddan.fieldflower skrev:Är det för att han verkar vara en bra bas eller för att han ser ut som en abborre?bassplayer skrev:Jag nominerar Leif GW Persson oavsett om han är med i PB eller ej.
//Jan
När åker vi? (Men "hem" är fel...)
Medlem i PB50+
- Jan Hellman
- VIP medlem
Jasså.....?fieldflower skrev:Ingen av oss som skrivit i den är nominerad, så det är lugnt...f-bass skrev:Jag de-nominerar alla i den här quoten för att ni måste åka hem till Göteborg...fieldflower skrev:"Undra sa flundran om Geddan e en fisk..."Jan Hellman skrev:Men han är inte mer abborre än Geddan.fieldflower skrev:Är det för att han verkar vara en bra bas eller för att han ser ut som en abborre?bassplayer skrev:Jag nominerar Leif GW Persson oavsett om han är med i PB eller ej.
//Jan
När åker vi? (Men "hem" är fel...)
Jag är inte bara nominerad. Jag är kunnig, vettig, nyfiken och ödmjuk också!christian veltman skrev:Otroligt svårt men min "idol" är:
Jan Hellman
Alltid kunnig, vettig, nyfiken och ödmjuk.

//Jan

-
- Medlem+++
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi