El Grande Bass Fuzz (SÅLD)
-
- Medlem
El Grande Bass Fuzz (SÅLD)
Knappt använd fuzz säljes för 500kr, köparen betalar frakten.
Kan ev. tänka mig att byta mot annan festlig effekt.
Kan ev. tänka mig att byta mot annan festlig effekt.
Senast redigerad av Blida den tis 17 jan 2012, 10:56, redigerad totalt 1 gånger.
- rickardc89
- Medlem
- Lex
- Medlem+
-
- Medlem++
-
- Medlem++
hehe, säger som jag säger i andra trådar eftersom det är i stort sett det enda jag har att byta med och pengarna inte räcker till när man ska leva 2st på 1 inkomst... byte mot cry baby-gitarrwah?
Väldans bra skick på den, plast kvar under och hel batterilucka.

- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
-
- Medlem
Hur låter den till bas då, käkar den upp en massa botten?HirYoshima skrev:hehe, säger som jag säger i andra trådar eftersom det är i stort sett det enda jag har att byta med och pengarna inte räcker till när man ska leva 2st på 1 inkomst... byte mot cry baby-gitarrwah?Väldans bra skick på den, plast kvar under och hel batterilucka.
- B-Å Åhs
- Medlem++
-
- Medlem++
den käkar en massa botten, men den ska gå att modda enkelt enligt guider på nätet. Jag har dock inga lödningskunskaper(eller kolv för den delen) och dessutom har jag en till likadan som jag använder till sopranbasen(gitarren alltså).Blida skrev:Hur låter den till bas då, käkar den upp en massa botten?HirYoshima skrev:hehe, säger som jag säger i andra trådar eftersom det är i stort sett det enda jag har att byta med och pengarna inte räcker till när man ska leva 2st på 1 inkomst... byte mot cry baby-gitarrwah?Väldans bra skick på den, plast kvar under och hel batterilucka.
bytesförslaget står kvar

- - - - - - - - - - - - - - -
-
- Medlem
Ok, då står jag nog över, tack ändå!HirYoshima skrev:den käkar en massa botten, men den ska gå att modda enkelt enligt guider på nätet. Jag har dock inga lödningskunskaper(eller kolv för den delen) och dessutom har jag en till likadan som jag använder till sopranbasen(gitarren alltså).Blida skrev:Hur låter den till bas då, käkar den upp en massa botten?HirYoshima skrev:hehe, säger som jag säger i andra trådar eftersom det är i stort sett det enda jag har att byta med och pengarna inte räcker till när man ska leva 2st på 1 inkomst... byte mot cry baby-gitarrwah?Väldans bra skick på den, plast kvar under och hel batterilucka.
bytesförslaget står kvar
Ingen som sitter på moodys mixerpedal och känner att de inte vill ha den kvar?

- Lowlife
- Medlem+
CF7/Fuzz
Hej.
Intresserad av att byta mot en Digitech CF7 Chorus Factory. Emulering av 7 st olika chorus/flangerpedaler, Bl.a Boss CH1, TC elecronics, Digitech, Electro harmonix, Whirlpool, Cylinda- You name it?
Intresserad av att byta mot en Digitech CF7 Chorus Factory. Emulering av 7 st olika chorus/flangerpedaler, Bl.a Boss CH1, TC elecronics, Digitech, Electro harmonix, Whirlpool, Cylinda- You name it?
Bas:Black Beauties. Amps: Trace-Elliot+Peavey,all valve. Annat: Wasa sport.
Ingen har någonsin sträckt sig i en TV-soffa!
Ingen har någonsin sträckt sig i en TV-soffa!
-
- Medlem