Säljer dessa alldeles utmärkta och riktigt välljudande monitorer.
1 st HK Power Works RS 122-MA (aktiv)
1 st HK Power Works RS 122-M (passiv)
Fungerar klockrent tillsammans. Specifikationer finns här: http://hkaudio.com/powerworks/en/produkte.html
Prisidé:
RS 122 M = 1500 kr
RS 122 MA = 2000 kr
Ev frakt tillkommer.
Senast redigerad av engson den ons 07 sep 2011, 10:19, redigerad totalt 1 gånger.
Fasen att jag nyligen köpt Thomanns The box-monitor...
Har dessutom hunnit göra mig av med kartongen till den. Annars hade jag skickat tillbaks den och köpt av dig istället.
Hade ju hellre lagt pengarna på HK..
Maruszczyk Elwood, Rickenbacker 4003 Snow Glo, Fender Precision AM Std, Aria Pro II Primary bass
Mesa M9 Carbine, EBS Classic 450, Ampeg Micro-VR, 2 x tks 212, 1 x tks 112
Korg Pitchblack+, MXR M80, EHX Micro Qtron, Boss CE-3
Tänker du dig The box-monitorn + en del pengar då, eller något annat upplägg?
Förresten, hur bra funkar HK-monitorerna om man ska köra ut mer än sång i dem?
Tänker mig då tre sång+två elgitarrer+ev. baskagge. Är det bra tryck i dem eller tveksamt?
Maruszczyk Elwood, Rickenbacker 4003 Snow Glo, Fender Precision AM Std, Aria Pro II Primary bass
Jag tycker det är bra drag i dom! Har visserligen inte testat på några större scener, men dom låter riktigt bra i mina öron. Har inget färdigt bytesförslag och vet ju inte exakt vilken tBox du har.
Vill nog försöka sälja mina i "paket" och tänkte lite löst att du tog mina båda och jag din plus mellanskillnad.
Eller så behövde du kxnske bara en...
Vi får fundera lite kanske??! :)
Om du kan tänka dig den i byte plus cash så kan vi eventuellt ha en deal!
Ena gitarristen i bandet är också i monitor-köpar-taget så han kanske är intresserad av att köpa in sig i paketet
Varför säljer du dem förresten om du nu ev. kan tänka dig byta mot en monitor av liknande slag?
Behöver få loss cash på nåt sätt.
Helst säljer jag rakt av, men såg nån slags variant här... trodde möjligen att tBox-monitorn skulle vara billigare!! ;)
Ok, jag förstår.
Ska fundera lite men just nu lutar det åt att jag är på att byta om du tar min The Box+mellanskillnad.
Det ingår förresten ett överdrag till tBoxen värt 180 spänn!!