Bärrem till gigbag
- klasextas
- VIP medlem
Bärrem till gigbag
Nån som har tips om var man kan hitta en ryggsäcksrem till en gigbag? Jag har en gigbag som jag fått av min snälle bror, men den saknar ena remmen, så den funkar inte som ryggsäck. Borde väl gå att köpa en (eller två) lösa? Jag har gogglat mig blå, men utan att hitta något...Tips, någon?
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
http://www.getout.se/Eagle Hazze skrev:Kan tänka mig någon vildmarksspecialaffär de brukar ha reservdelar till ryggsäckar, men det kan säkert bli lika dyrt som en billigare gigbag, men det kanske är en bra som är värd att reparera.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
- klasextas
- VIP medlem
Ja, jag har hamnat hos affärer som säljer remmar till gevär, i läder oftast och jättedyra. Man kanske kan ta en nylonrem och bygga en själv?Eagle Hazze skrev:Kan tänka mig någon vildmarksspecialaffär de brukar ha reservdelar till ryggsäckar, men det kan säkert bli lika dyrt som en billigare gigbag, men det kanske är en bra som är värd att reparera.
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
absolut billiga lastremmar från någon bygg lågpriskedja och kanske ett spänne liknande det på andra befintliga remmen. Det kan du säkert hitta på den vildmarksaffären jag skicka länk till ovan eller annan vildmarksshop.klasextas skrev:Ja, jag har hamnat hos affärer som säljer remmar till gevär, i läder oftast och jättedyra. Man kanske kan ta en nylonrem och bygga en själv?Eagle Hazze skrev:Kan tänka mig någon vildmarksspecialaffär de brukar ha reservdelar till ryggsäckar, men det kan säkert bli lika dyrt som en billigare gigbag, men det kanske är en bra som är värd att reparera.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
- klasextas
- VIP medlem
Låter som en plan, tack för länken!Eagle Hazze skrev:absolut billiga lastremmar från någon bygg lågpriskedja och kanske ett spänne liknande det på andra befintliga remmen. Det kan du säkert hitta på den vildmarksaffären jag skicka länk till ovan eller annan vildmarksshop.klasextas skrev:Ja, jag har hamnat hos affärer som säljer remmar till gevär, i läder oftast och jättedyra. Man kanske kan ta en nylonrem och bygga en själv?Eagle Hazze skrev:Kan tänka mig någon vildmarksspecialaffär de brukar ha reservdelar till ryggsäckar, men det kan säkert bli lika dyrt som en billigare gigbag, men det kanske är en bra som är värd att reparera.
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
lycka till med bygget.klasextas skrev:Låter som en plan, tack för länken!Eagle Hazze skrev:absolut billiga lastremmar från någon bygg lågpriskedja och kanske ett spänne liknande det på andra befintliga remmen. Det kan du säkert hitta på den vildmarksaffären jag skicka länk till ovan eller annan vildmarksshop.klasextas skrev:Ja, jag har hamnat hos affärer som säljer remmar till gevär, i läder oftast och jättedyra. Man kanske kan ta en nylonrem och bygga en själv?Eagle Hazze skrev:Kan tänka mig någon vildmarksspecialaffär de brukar ha reservdelar till ryggsäckar, men det kan säkert bli lika dyrt som en billigare gigbag, men det kanske är en bra som är värd att reparera.
- Hagström
- Medlem++
- Simon
- Medlem+
- klasextas
- VIP medlem
Det kan nog ordnas, jag behöver också bara en, så om Hagström skickar två kan jag skicka den ena vidare!Simon skrev:Hör av dig om du skulle få en rem över sedan. Saknar nämligen en rem till en av mina gigbags.klasextas skrev:Det vore ju kanon! PM kommer!Hagström skrev:Annars har jag en gammal sliten case som jag inte använder... kan klippa av remmarna och skicka till dig.. mot fraktkostnad