DOD FX15 Swell pedal *såld*

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Grafen
Hedersmedlem

DOD FX15 Swell pedal *såld*

Inlägg av Grafen »

Sällsynt!

En autoswell som triggas från footswitchen, går att ställa in om man vill att swellet ska starta från noll eller bara något dämpad originalsignal, går även att använda som booster med "dödmansgrepp".

Bra kosmetiskt skick men saknar batteriluckan (som alltid när det gäller DOD...). Funktionellt perfekt förstås.

Bild

600:- + frakt, vilket är billigt för övrigt. Hämtas i Sthlm eller skickas i postens gröna.[/img]
Senast redigerad av Grafen den lör 07 apr 2012, 14:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Grafen
Hedersmedlem

Inlägg av Grafen »

Var hålls du mikkejohansson?
Stallet är hendekagonalt.
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Inlägg av mikkejohansson »

Men sluta frestas då.

Har repat kontrabasen för x kr, köpt ny dator + är pappaledig. Inte bra på rolighets-in/ut-kontot... :(
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++

Inlägg av peter_s »

Det här är alltså i princip samma slags pryl som Behringers Slow Motion (fast bra), eller Boss Slow Gear? Funderar lite på om jag är intresserad eller inte...
Användarvisningsbild
Grafen
Hedersmedlem

Inlägg av Grafen »

peter_s skrev:Det här är alltså i princip samma slags pryl som Behringers Slow Motion (fast bra), eller Boss Slow Gear? Funderar lite på om jag är intresserad eller inte...
Inte riktigt, SG triggas av anslaget. Se den här mer som en halvautomatisk volympedal där du kan ställa svephastighet samt min/max-nivå i häl- och tåläge.
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++

Inlägg av peter_s »

Grafen skrev:Inte riktigt, SG triggas av anslaget. Se den här mer som en halvautomatisk volympedal där du kan ställa svephastighet samt min/max-nivå i häl- och tåläge.
Okej, ja det är ju en avgörande skillnad, som inte gör DOD:en mindre intressant. Jag tar mig en funderare.
Användarvisningsbild
Grafen
Hedersmedlem

Inlägg av Grafen »

Vahetere jo, om någon har en kompressor så byter jag gärna.
Skriv svar