Nån som byggt Hansén Audios DI-box?

Prata om effekter och pedaler
bassplayer
Medlem+

Inlägg av bassplayer »

Wall skrev:
bassplayer skrev: Har fortfarande inte gjort något åt Millenium-loggan, är jag rädd.
Superenkel att å bort...
Du vet hur 8)

/Wall
Men det gäller ju att få dit något annat istället.
Användarvisningsbild
M i Gbg
Medlem

Inlägg av M i Gbg »

Nu är den ena byggd. Funkade fint och inget krångel på vägen. Lös upp vid första test och mätvärden stämde inom +/- nånting. Har ett Focusrite Saffire 6 USB-ljudkort och det lät lite burkigare jämför med DI-boxen, och dessutom lite fladdrigare i basen. DI-boxen lät mer stabil.

Ska försöka visa bilder på nåt sätt. Nån som kan tipsa om en hemsida att ladda upp bilder på så jag kan länka till dem?
MusicMan Sabre -79, Hagström Swede -74, Moogerfoogers (MF-101, MF-103, MF-105 & MF-107)
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

M i Gbg skrev:Nu är den ena byggd. Funkade fint och inget krångel på vägen. Lös upp vid första test och mätvärden stämde inom +/- nånting. Har ett Focusrite Saffire 6 USB-ljudkort och det lät lite burkigare jämför med DI-boxen, och dessutom lite fladdrigare i basen. DI-boxen lät mer stabil.

Ska försöka visa bilder på nåt sätt. Nån som kan tipsa om en hemsida att ladda upp bilder på så jag kan länka till dem?
Använd länken "Lägg till bild" under meddelandefältet då du skriver inlägg så kan du bara peka ut dem på hårddisken.
Blir thumbnails som går att klicka upp.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Inlägg av mikkejohansson »

Eller http://www.photobucket.com - funkar fint och man kan t ex anpassa storleken på bilderna enkelt.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Inlägg av mikkejohansson »

Förresten: ingen som har en Hansén att sälja?
Fender - Pedaler - GK - TKS
Skriv svar