Klopper skrev:Gäddan...
Du vet väl vad man får om man korsar en åsna och en sköldpadda?
En norrman med hjälm...
Fast med tanke på Gäddan så kanske en Örebroare.......
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jag passade på att göra en lite grymmare variant. Båda bilder är tagna med Nikon D200 och ett manuellt 85/2 på full bländaröppning, så det var helt sjukt svårt att få skärpan rätt (eftersom det är jag som fotat).
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Den här bilden borde egentligen ligga i en tråd som heter "Hur ser ni INTE ut egentligen?". Jag hittade den på nätet och av någon anledning så ser det ut som att jag har mohikanfrisyr... Det har jag iofs haft en gång i tiden men det var 1988 och denna bilden är tagen 15-16 år senare. Märkligt.
blackparkas skrev:
Jag tycke helt klart halsduken ser ut att ha de rätta färgerna...
Antar att så inte är fallet, men det hade varit kul om det varit en orange/blå....
nä, jag håller inte på vägverket brakas! men däremot kommer jag gå pa annandagsderbyt! See you on the faar side..
Leta efter mig med skotsk-rutiga (röda) brallor! och svart jacka med pälskrage på!... kommer inte in på nätet något innan men ändå! Vi ses när vi ser på bandyyyy...!!!