Följde konversationen kring detta fynd. Nån som vet om den är såld, kvar, eller kvar, men inte till salu? Bilen kanske lagades med andra pengar?!
Man får nästan hoppas att Boom behöll riggen. Jag klipper ju till om den finns kvar.
Har en fin P-bas från 79 som skulle göra sig grymt med denna.
Bilen lagades med andra pengar, men den är nog fortfarande till salu. Toppen fungerar fortfarande inte. Boom lägger inte ned så mycket energi på att sälja sina grejer.
basmartin skrev:Bilen lagades med andra pengar, men den är nog fortfarande till salu. Toppen fungerar fortfarande inte. Boom lägger inte ned så mycket energi på att sälja sina grejer.
Satt det spikar istället för säkringar så är det min gamla "försvunna" topp..
Jag vet ju inte om han spelar ut mig och säljer till någon annan. men vi har en deal. jag ska besöka honom på lördag förmiddag och provspela/hämta. Vore rätt fult om man får ner mig 20mil och sen spolar mig för att någon har bjudit en 500 extra.
Hur resonerar du? Jag behöver bara en schysst rigg. har ställt in mig på acoustic, men märket/modellen i sig är inte livsviktigt. om den har ett visst affektionsvärde kan jag absolut tänka mig peavyn. Bara den går att mecka i ordning. Jag vill ha nåt hyffsat snart.
Liverpool Paul skrev:Jag vet ju inte om han spelar ut mig och säljer till någon annan. men vi har en deal. jag ska besöka honom på lördag förmiddag och provspela/hämta. Vore rätt fult om man får ner mig 20mil och sen spolar mig för att någon har bjudit en 500 extra.
Hur resonerar du? Jag behöver bara en schysst rigg. har ställt in mig på acoustic, men märket/modellen i sig är inte livsviktigt. om den har ett visst affektionsvärde kan jag absolut tänka mig peavyn. Bara den går att mecka i ordning. Jag vill ha nåt hyffsat snart.
Jag kör raka rör här. Vad tycker du?
//L.
Nej, nej. Det är lugnt. I min affär låg också ett byte, så det är nedlagt för min del. Dessutom har du en deal så gäller den. Han pratade om någon intresserad från Norge, men jag upplyste om vad som kan hända om man skicker med ett fraktbolag dit så han lade nog ner det...
Säkert en bra affär om du genomför den! Good luck!