Men det gäller ju att få dit något annat istället.Wall skrev:Superenkel att å bort...bassplayer skrev: Har fortfarande inte gjort något åt Millenium-loggan, är jag rädd.
Du vet hur![]()
/Wall
Nån som byggt Hansén Audios DI-box?
-
- Medlem+
- M i Gbg
- Medlem
Nu är den ena byggd. Funkade fint och inget krångel på vägen. Lös upp vid första test och mätvärden stämde inom +/- nånting. Har ett Focusrite Saffire 6 USB-ljudkort och det lät lite burkigare jämför med DI-boxen, och dessutom lite fladdrigare i basen. DI-boxen lät mer stabil.
Ska försöka visa bilder på nåt sätt. Nån som kan tipsa om en hemsida att ladda upp bilder på så jag kan länka till dem?
Ska försöka visa bilder på nåt sätt. Nån som kan tipsa om en hemsida att ladda upp bilder på så jag kan länka till dem?
MusicMan Sabre -79, Hagström Swede -74, Moogerfoogers (MF-101, MF-103, MF-105 & MF-107)
- fieldflower
- Hedersmedlem
Använd länken "Lägg till bild" under meddelandefältet då du skriver inlägg så kan du bara peka ut dem på hårddisken.M i Gbg skrev:Nu är den ena byggd. Funkade fint och inget krångel på vägen. Lös upp vid första test och mätvärden stämde inom +/- nånting. Har ett Focusrite Saffire 6 USB-ljudkort och det lät lite burkigare jämför med DI-boxen, och dessutom lite fladdrigare i basen. DI-boxen lät mer stabil.
Blir thumbnails som går att klicka upp.
Medlem i PB50+
- mikkejohansson
- Medlem++
Eller http://www.photobucket.com - funkar fint och man kan t ex anpassa storleken på bilderna enkelt.
Fender - Pedaler - GK - TKS
- mikkejohansson
- Medlem++