Har haft svårt för In Flames sedan Jester Race men tyckte iofs att Clayman hade några travliga låtar, resten är nicht so gut.
Det blir nog inte att se.
klegg skrev:Har haft svårt för In Flames sedan Jester Race men tyckte iofs att Clayman hade några travliga låtar, resten är nicht so gut.
Det blir nog inte att se.
Har noll koll på deras skivor, men det jag vet är att jag gillar dom
Clayman och Whoracle gillade jag riktigt skarpt när jag hade min metalperiod runt 16-17 år. Dom håller fortfarande tycker jag, om man sugen på den sortens musik. Reroute to Remain och Soundtrack to your escape tycker jag fortfarande om, iaf vissa låtar. Come Clarity är inte alls min kopp te.
Skulle gärna se dom om dom spelade lite närmare, men jag gillar dom inte tillräckligt skarpt för att styra upp en resa till Sthlm eller Gbg med allt vad det innebär.
Men det är bara att komma, ett måste för mig.
Otroligt sjyst band om man frågar mig.
Bara sätta sig på ett tåg eller buss, biljetten är ju sjukt billig, 250 kronor kalasbra.
Hjalle skrev:Men det är bara att komma, ett måste för mig.
Otroligt sjyst band om man frågar mig.
Bara sätta sig på ett tåg eller buss, biljetten är ju sjukt billig, 250 kronor kalasbra.
250:- tur och retur då eller? Fast nä..måste ändå hoppa detta
Skulle aldrig betala enkomt för att se detta band. Så jävla bra är de inte. Men om jag var på någon form av festival och de inte krockade med något annat trevligt band skulle jag gärna se dem.
MrFredrik skrev:Jag skulle ta betalt för att se detta band.
Hehe.. Ja SÅ dåliga är de inte. Inte live i alla fall. Fast jag måste säga att tre av fyra gånger jag har sett dem live har de uppträtt ganska så slött. Piggast var de första gången de lirade i Umeå. Damn vilket ös!