Det är ju iofs bra för då slipper jag ju leta och så men då har jag heller inget att skylla på när det inte låter bra...!

Porticon kanske är att kasta pärlor för svin med sin med all säkerhet skitbra eq och compressor med tanke på att jag faktiskt inte har ett kontrollrum där jag kan sitta och lyssna och ratta utan jag sitter med lurar och det är ju inte optimalt direkt....och det läcker igenom direktljud etc som gör att det hur som helst inte riktigt överensstämmer med vad som hamnar på tape...
Flamingon har ju ett par switchar mellan high, neutral och low tone och fat och inte fat och så nåt mer....straight forward och inte så mycket mer att fundera på än att inte gaina ihjäl sej....
Kanske skulle behöva jobba med lite craposaurus-grejor ett tag för att nollställa och uppskatta dom bra grejorna jag har....

Ja ja...klaga klaga...
Ngn annan som provat porticon? Jag ska testa mer idag för jag fick för mej att det KANSKE fanns mer tydlighet i den än i flamingon....men det kan mycket väl ha berott på att jag sjöng lite annorlunda just den tagningen....eller nåt...