hur köper man Pratabas tshirts?

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Skriv svar
RolleHarris
Medlem++

hur köper man Pratabas tshirts?

Inlägg av RolleHarris »

:?:
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+

Inlägg av Bastappe »

Fan, fan , fan. Sitter flera timmar varje dag på PrataBas.
Jag skulle kunna tänka mig en Cashmere-wool kavaj med PrataBaslogga på ryggen som jag kunde stoltsera med. :help:
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++

Inlägg av macahan »

Självklart är det ok att göra som man vill med pratabasloggan eftersom den är "vår".. (för det är jag som gjort den ja...) förutsatt att man använder sig av högkvalitetsversionerna.. (man kan väl kalla det yrkesstolthet om man vill). en nerladdad jpg från hemsidan är som ger dåligt resultat får det att se ut som den som gjort loggan inte vetat vad man pysslat med
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

macahan skrev:Självklart är det ok att göra som man vill med pratabasloggan eftersom den är "vår".. (för det är jag som gjort den ja...) förutsatt att man använder sig av högkvalitetsversionerna.. (man kan väl kalla det yrkesstolthet om man vill). en nerladdad jpg från hemsidan är som ger dåligt resultat får det att se ut som den som gjort loggan inte vetat vad man pysslat med
Sen har vi ju 8bits generationen som gillar pixlade bilder..
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++

Inlägg av macahan »

men pixlade bilder är ju coolt.. pajja bilder är o-coolt..
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

macahan skrev:men pixlade bilder är ju coolt.. pajja bilder är o-coolt..
+1 ... men det vet dom inte.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
gäst

Inlägg av gäst »

Var det nån som sa nåt om 8 bit? :D
Förresten...Betalade idag och kommer förmodligen få det nästa vecka! Sen blire LAN LOKAL HAHAH :P :oops:
Zelda o Super Mario 3...Bra spel 8)

Sorry för OT... :oops:
Vill också ha en PB t-stjärt :)
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

Ok.. så du ska dra den över d där huvet du har i avatare antar jag.
gäst

Inlägg av gäst »

broder blues skrev:Ok.. så du ska dra den över d där huvet du har i avatare antar jag.
Näe, jag drar andra hållet! :wink:
Användarvisningsbild
BassiLow
Medlem++

Inlägg av BassiLow »

macahan skrev:Självklart är det ok att göra som man vill med pratabasloggan eftersom den är "vår".. (för det är jag som gjort den ja...) förutsatt att man använder sig av högkvalitetsversionerna.. (man kan väl kalla det yrkesstolthet om man vill). en nerladdad jpg från hemsidan är som ger dåligt resultat får det att se ut som den som gjort loggan inte vetat vad man pysslat med

Ge mej då en högupplöst, så jag kan göra bättre dekaler och kanske trycka tröjor, 8)

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;

Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++

Inlägg av macahan »

BassiLow skrev:

Ge mej då en högupplöst, så jag kan göra bättre dekaler och kanske trycka tröjor, 8)
SURE! Pm:a vart jag ska skicka den och vilken senaste illustratorversion du kan använda dig av.. Det syns ju när man böjar göra större klibbor om det är kvalisort i underlaget..
Skriv svar