blackparkas skrev:Sen undrar jag verkligen Macahan varför man inte kan få säga att något är skit om man tycker det?
Jag har ju sagt varför jag tycker det är skit, och jag har sagt att JAG TYCKER det är skit. Varför får man inet tycka det? VAH? VAH?

Eller får man tycka det men inte skriva det!?
Hur kan du ta det så personligt om jag gnäller på en grupp som har blivit så sanslöst stora i Sverige så att man är uppfattas som dum i huvudet om man inte tycker det är bra?
Jag hajjar inte....!
Därför att jag inte sagt något om att någon är dum i huvudet för att dom tycker så..
men det är för mig som lyssnat på kent då deras 3 första skivor kom en sån klassisk kommentar från de som inte egentligen gett det en chans samt vill gå "emot strömmen" bara för att dom vill.
Men kom igen lixom om du skulle posta 5 band som du lyssnar på skulle jag säkert kunna säga att 2-3 stycken av dom är skit om för att jag tycker det, endast för att det verkligen inte är min bag.
men det är väl inte det som det handlar om. Jag tycker inte om kents attityd, jag tycker heller inte om det som dom gjort sedan isola för maken till intetsägande musik (med tanke på vad de gjort innan) finns inte. Men samtidigt så är det en bigger picture runt det här. Man får säga att man tycker det är skit om man tycker det, men samtidigt är det en jäkla skillnad att säga att något är skit och att basha.
du drar för stora växlar barkas..
Att man inte får kritisera någon för att de blivit sanslöst stora, mainstream och överskattade är inte sant. man får göra det om man vill, men då är det snarare det man stör sig på än musiken.