bassmayhem skrev:Det förekommer mycket skitsnack, personangrepp, raljans och pajkastning från båda sidor, inte minst från dem som känner sig som offer och kränkta. Om alla backar ett steg och låter bli att röra upp gammal skit och gamla oförrätter så blir det enklare. Om man hela tiden ska hugga på allt och alla är det lika bra att lägga ner att prata bas och bara ägna sig åt att spela bas. Så enkelt är det. Men - om man framhärdar i lidande, orättvisa och martyrskap så får vi bara ännu mer elände. Lägg ner, förlåt varandra, ty vi vet icke vad vi gör o.s.v. Jag tänker inte svara på någon kommentar i denna tråd, utan ville bara säga vad jag tycker. Så här tycker jag. Och nej - jag vet inte vad som ligger i schismens forntid, och nej - jag vill inte veta det. Jag bryr mig inte. Andra får tycka vad de vill. Varför göra svårt när man kan göra enkelt?
Om du inte bryr dig så kan du ju skita i att kommentera i den här tråden också då alltså?
Speciellt inte om du inte vet vad det rör sig om.
Nej, det är aldrig ens fel att två träter så att säga, men det handlar om mer än pajkastning och raljans.
SKitsamma, det finns alltid en del som inte kommer förstå eller kommer skrika "sanlåda!!!" utan att veta vad som ligger bakom.
Pratabas har varit en plats värd att försvara med näbbar och klor, dvs Pratabas Pre Inti´s tillkommande till forumet.
Jag skulle tro att ALLA som ser forumet som mer än bara ett ställe för att söka information håller med om den saken.
Sedan har vi den andra parten. Som funkade jättebra pre inti´s första reggning vad jag kan minnas.
Men sedan ballade det ur.
Jag önskar att denne skulle kunna funka som det var från början då han har en hel del kunskap bla att dela med sig, men det blir liksom för mycket av det goda i var och varannan tråd.