Ha ha.. ja jag har åkt på värsta fluxan!Aslan skrev:Kan man få en utlåtande efter gårdagen rep, Hågge?
Eller sitter halsfluxen i för mycket?;)
Jag har dragit på att återkomma i ämnet, jag vet, inte glömt. Måste liksom testa mer själv för att på ett målande sätt beskriva varför jag hade denna pedal påkopplad hela repet och varför den kommer att stanna

Men så här ungefär: kom till repet med den där pirrande förväntansfulla känslan ni vet. Jag var där lite tidigare för att få testa ordentligt själv.
Men det blev inte mer en att snabbt koppla upp den bredvid "Agron" och" B3k" för en snabb ABC test. Svårt att avgöra exakt skillnaden, dom låter alla bra på sitt sätt. Men ställde in den på full bas, typ noll diskant, kvart i gain och kvart i level.. typ.
Sen dundrade gänget in och öronpropparna i, övriga bandmedlemmar är som ni vet inte intresserade av "basisters Od bryderier

Hur som haver så lät det bra och svarade bra både med aktiv Reflex och passiv P-bas. Återkommer med fler detaljer, eller är det bara " kejsarens nya kläder prylen" eller kanske "flavour of the month" Men kul är det, man har ju jagat den perfekta od/ disten i 25år, så varför sluta nu

vad säger du om den själv Aslan? och ni andra förståss!