2. Tänk dig att dom har inlines på sig.
3. Tänk dig att alla dricker massor av öl
4.

Jaa....hoppas han skåpar ut sig själv och börjar köra buss eller nåt, så man slipper kasta sig på avstängningsknappen varje gång han dyker upp i rutan eller radion!!TDHP skrev:Hörde just en låt med Håkan Hellström på radion. Även om det på intet sätt är nån idol hos mig så har jag tyckt att han verkar vara en ok prick i alla fall. Hörde nu en textrad om, när han brukade åka till Köpenhamn och "ta hem några gram". Vet inte om det är självbiografiskt direkt, men han föll ändå som en sten i min bok... Rår inte för det, jag reagerar alltid så. Jävla drogromantik.
Hmm... Tjaa du.. Ett gig på inlines med en massa alkohol i kroppen borde ju bara kunna sluta på ett sätt.Svensson skrev:Vad är svårast? Att genomföra ett gig på inlines eller att genomföra ett gig med alkohol i kroppen?Geddy_Lee skrev:Att åka hem på inlines är jäkligt svårt om man suttit på stan en solig lördag eftermiddag och dragit några pilsner.
Valet är självklart.
Alkohol=![]()
Inlines=
Med risk för att få göteborg's maffian på mig.. +1Geddy_Lee skrev:Jaa....hoppas han skåpar ut sig själv och börjar köra buss eller nåt, så man slipper kasta sig på avstängningsknappen varje gång han dyker upp i rutan eller radion!!TDHP skrev:Hörde just en låt med Håkan Hellström på radion. Även om det på intet sätt är nån idol hos mig så har jag tyckt att han verkar vara en ok prick i alla fall. Hörde nu en textrad om, när han brukade åka till Köpenhamn och "ta hem några gram". Vet inte om det är självbiografiskt direkt, men han föll ändå som en sten i min bok... Rår inte för det, jag reagerar alltid så. Jävla drogromantik.![]()
![]()
Men han säljer ganska mycket skivor och folk kommer på hans spelningar.Liten skrev:Med risk för att få göteborg's maffian på mig.. +1Geddy_Lee skrev:Jaa....hoppas han skåpar ut sig själv och börjar köra buss eller nåt, så man slipper kasta sig på avstängningsknappen varje gång han dyker upp i rutan eller radion!!TDHP skrev:Hörde just en låt med Håkan Hellström på radion. Även om det på intet sätt är nån idol hos mig så har jag tyckt att han verkar vara en ok prick i alla fall. Hörde nu en textrad om, när han brukade åka till Köpenhamn och "ta hem några gram". Vet inte om det är självbiografiskt direkt, men han föll ändå som en sten i min bok... Rår inte för det, jag reagerar alltid så. Jävla drogromantik.![]()
![]()
Tål inte karlns sätt att sjunga..
Absolut inte.. jag utryckte enbart en personlig åsikt.. som jag delar med några.. långt ifrån alla..Boom skrev:Men han säljer ganska mycket skivor och folk kommer på hans spelningar.Liten skrev:Med risk för att få göteborg's maffian på mig.. +1Geddy_Lee skrev:Jaa....hoppas han skåpar ut sig själv och börjar köra buss eller nåt, så man slipper kasta sig på avstängningsknappen varje gång han dyker upp i rutan eller radion!!TDHP skrev:Hörde just en låt med Håkan Hellström på radion. Även om det på intet sätt är nån idol hos mig så har jag tyckt att han verkar vara en ok prick i alla fall. Hörde nu en textrad om, när han brukade åka till Köpenhamn och "ta hem några gram". Vet inte om det är självbiografiskt direkt, men han föll ändå som en sten i min bok... Rår inte för det, jag reagerar alltid så. Jävla drogromantik.![]()
![]()
Så nått rätt måste han göra.. eller är det folket som har dålig smak?
Boom skrev:Men han säljer ganska mycket skivor och folk kommer på hans spelningar.Liten skrev:Med risk för att få göteborg's maffian på mig.. +1Geddy_Lee skrev:Jaa....hoppas han skåpar ut sig själv och börjar köra buss eller nåt, så man slipper kasta sig på avstängningsknappen varje gång han dyker upp i rutan eller radion!!TDHP skrev:Hörde just en låt med Håkan Hellström på radion. Även om det på intet sätt är nån idol hos mig så har jag tyckt att han verkar vara en ok prick i alla fall. Hörde nu en textrad om, när han brukade åka till Köpenhamn och "ta hem några gram". Vet inte om det är självbiografiskt direkt, men han föll ändå som en sten i min bok... Rår inte för det, jag reagerar alltid så. Jävla drogromantik.![]()
![]()
Så nått rätt måste han göra.. eller är det folket som har dålig smak?
Jo men om du läste lite till så skrev jag ju:durito skrev:Det där är också ett vanligt argument. Jag tror säkert att Du spelade minst lika bra som du skulle gjort utan alkohol i kroppen men det är det få som gör. Oftast, enligt min erfarenhet, så spelar man sämre om man är berusad. En öl eller kanske två gör nog ingen skillnad men om vi pratar berusad så är jag rätt övertygad om att man spelar sämre. ungefär som att köra bil berusad...eller spela fotboll berusad...osv...dexter skrev:...på ett gig för några veckor sedan drack jag tex ganska många öl innan vi gick på, men det kändes inte som att jag spelade sämre...
Om jag nu hör en inspelning av giget i efterhand och tycker att jag spelar bra där, TROR jag bara att jag spelar bra då också?dexter skrev:och jag har även hört en inspelning av giget i efterhand och jag är helt nöjd med min insats, det hade inte hörts någon skillnad om jag så var spiknykter.
Ojdå det var visst jag som läste lite galet hehe. Sorry för det durito det var inte min mening att låta aggroTDHP skrev:Det står det väl ioförsig inte, det är väl Durito som tror om jag läser rätt?
Jo det ligger mycket i det. Jag kom dock på ett fall där nog en öl eller två hade gjort att jag spelat bättre, det var något gig ganska tidigt i karriären där jag spelade klart dålig pga nervositet. Det är en nackdel med mig, många gör ju bättre ifrån sig när dom är lite nervösa, men jag spelar mycket mycket sämre när jag är nervös. Nu var det ju säkert flera år sedan jag sist var riktigt nervös inför ett gig, men ställ mig på scen i ett fullsatt globen så ska ni få höra på felspel.blackparkas skrev:Känns som att det knappast är ölen som skärper sinnet, snarare så att ölen dämpar omdömet så man inte fattar att man lirar kasst...
När?dexter skrev:men ställ mig på scen i ett fullsatt globen så ska ni få höra på felspel.
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
jävla ankdamm det därTDHP skrev:Jahapp, nästa folkkära programledare med anknytning till barn och ungdomar. Skall tydligen vara Sanna Bråding.
Knark är kul...![]()
http://www.expressen.se/noje/1.1140947/ ... okainharva
Hmm, jag började Googla:Geddy_Lee skrev:Jag mår konstigt i en hel dag av 1 burk.knedy skrev: För koffeinet? Koffeinhalten i en burk(25cl) red bull(80mg) är mindre än en kopp(15cl) kaffe(120mg).
Källa: Wikipedia och lite andra google-svar
Sen känner jag en tjej vars make segnade ner och dog hemma i badrummet knall och fall vid 25 års ålder.
Det var innan de började larma om att RedBull är farligt, men han drack 3 om da'n.