Oj oj!
Det känns som att luften gått ur!
Efter att ha roddat hem alla prylar blev det lite tid på kudden.
Mat på det och nu sitter man här som ett kryss; helt tom....och full av intryck på samma gång.
Vad var det som hände egentligen?!
Kommer att ta en stund att smälta allt.
En sak vet jag iaf; jag är mätt på att spela och lyssna på basljud på några dagar.
Det glädjer mig med alla glada tillrop och att alla verkar ha upplevt en bra helg.
Det verkar heller inte ha gått någon större nöd på er när det gäller förplägnaden.
Hoppas ingen svalt under helgen!?
Kort sagt så verkar det mesta ha gått som planerat eller tom bättre.
Nu vill jag säga tack till alla er som kom och gjorde helgen möjlig!
Utan er hade det inte blivit något alls.
Stort tack till Martin, Boom, Johan (Dereborn) och BBQ, som utan tanke på gage tackade ja till att ställa sig framför oss och dela med sig av ert kunnande!
Givetvis tack till Mattisson och Albin (Moody), men de kan kallas vän nästan för utomstående, eftersom de sällan är här.

Tack till Peter Årnes, som var ett hjälpsamt bollplank i planerandet i vad som skulle hända under helgen.
Precis som Johan var inne på under sitt föredrag, så är det inte utan att man förundras.
En hel helg träffas så måga olika människor som egentligen bara har "basismen" tillsammans.
Inte vid något tillfälle märktes ngn irritation, inte en gång höjde ngn rösten, ingen dispyt öht.
Alla litar på alla! Ingen är ogin om sina basar eller riggar, utan "testa min bas vetja"
Swapgrejorna står uppställda i foajén och folk lägger pengar i lådan när de tar ngt.
Folk streckar på listan när de tar ngt att dricka och kommer och gör upp betalningen innan de far hem. Tror inte ngn missade att betala ngt.
När man påtalar att man behöver hjälp med något så reser sig 10-15 man upp direkt och vill hjälpa till.
Och när tiotalet nattsuddande basister framåt tidiga morrontimmen
fått sig en ansenlig mängd öl innanför västen, vad gör de då?
Bryter arm, käftar om det är bäst att tillhöra vintage eller möbelbasfalangen, skriver obscena ord på tapeterna med tuschpennor?
Nee...då åker paketvågen fram och basisterna köar för att få veta vad deras älsklingar väger.
You guys are the best!!
Tack för härlig gemenskap!
/Peter Bergman