När jag är sjuk och har feber, drömmer jag som oftast att mina händer klumpar ihop sej och fingarna försvinner,
(till skillnad från Waters, vars händer blev till ballonger)
Hoppas nån snäll själ här kan tyda vad detta kan betyda
holy smokes on a boat! Jag hade precis en riktigt fucked up mardröm. John Entwhistle, Keith Richards, Slash och Axl Rose var värsta mördarmaskinerna. Först dödade dom alla som satt i rummet jag var i, med knivar btw. Keith Richards kastade en kniv mot mig med jag skyddade mig med ett lock från en pepparkaksburk. Sen attackerade jag dom.. med en blyertspenna. Fast dom var gigantiska och min penna verkade inte ens kännas på dom när jag högg dom med den.
Sen gick jag på toa och då kom en indian och kollade genom fönstret på mig, då vaknade jag.
knedy skrev:holy smokes on a boat! Jag hade precis en riktigt fucked up mardröm. John Entwhistle, Keith Richards, Slash och Axl Rose var värsta mördarmaskinerna. Först dödade dom alla som satt i rummet jag var i, med knivar btw. Keith Richards kastade en kniv mot mig med jag skyddade mig med ett lock från en pepparkaksburk. Sen attackerade jag dom.. med en blyertspenna. Fast dom var gigantiska och min penna verkade inte ens kännas på dom när jag högg dom med den.
Sen gick jag på toa och då kom en indian och kollade genom fönstret på mig, då vaknade jag.
Tyd den drömmen!
John och grabbarna är dina förebilder, så dom symboliserar dina föräldrar. Knivar symboliserar saxar så dom klippte säkert bara dom som var i rummet. Pepparkaksburk symboliserar cykelhjälm enligt Jung så därför klarade du din skalp. Vad blyertspennan betyder enligt Freud tänker jag inte ens gå in på...
Indianen ville säkert bara kolla om du gjorde som indianerna.
Sådär...