Billy Sheehan instruktionsvideo
-
- Medlem
Billy Sheehan instruktionsvideo
Jag skulle väldigt gärna vilja hitta Billy Sheehans första (tror jag) instruktionsvideo, han spelar sin chockrrosa Yamaha BB bas i videon. Jag hade ett ex. men det blev tyvärr överspelat. Har någon ett ex. är jag intresserad av en kopia.
Fender Deluxe Jazz V
- BBQV
- Forumvärd
Re: Billy Sheehan instruktionsvideo
Jag sålde en för nå't år se'n (Kan det ha varit till Knedy? Eller var det Svarte_Jack?) så jag vet att det finns ett ex inom PB-klanen. Borde gå att kopiera till DVD. Annars finns den väl i bitar på Youtube?Gröna Lyktan skrev:Jag skulle väldigt gärna vilja hitta Billy Sheehans första (tror jag) instruktionsvideo, han spelar sin chockrrosa Yamaha BB bas i videon. Jag hade ett ex. men det blev tyvärr överspelat. Har någon ett ex. är jag intresserad av en kopia.
-
- Medlem
På Youtube hittar jag bara bitar ifrån uppföljaren till den videon jag menar (han har sin Attitude bas på uppföljaren). Jag vill gärna ha videon i sin helhet har någon ett ex. så är jag som sagt intresserad.Jag sålde en för nå't år se'n (Kan det ha varit till Knedy? Eller var det Svarte_Jack?) så jag vet att det finns ett ex inom PB-klanen. Borde gå att kopiera till DVD. Annars finns den väl i bitar på Youtube?
Fender Deluxe Jazz V
- BBQV
- Forumvärd
OK, den jag sålde var iallafall den du söker.Gröna Lyktan skrev:På Youtube hittar jag bara bitar ifrån uppföljaren till den videon jag menar (han har sin Attitude bas på uppföljaren). Jag vill gärna ha videon i sin helhet har någon ett ex. så är jag som sagt intresserad.Jag sålde en för nå't år se'n (Kan det ha varit till Knedy? Eller var det Svarte_Jack?) så jag vet att det finns ett ex inom PB-klanen. Borde gå att kopiera till DVD. Annars finns den väl i bitar på Youtube?