Billy Sheehan instruktionsvideo

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Gröna Lyktan
Medlem

Billy Sheehan instruktionsvideo

Inlägg av Gröna Lyktan »

Jag skulle väldigt gärna vilja hitta Billy Sheehans första (tror jag) instruktionsvideo, han spelar sin chockrrosa Yamaha BB bas i videon. Jag hade ett ex. men det blev tyvärr överspelat. Har någon ett ex. är jag intresserad av en kopia.
Fender Deluxe Jazz V
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Re: Billy Sheehan instruktionsvideo

Inlägg av BBQV »

Gröna Lyktan skrev:Jag skulle väldigt gärna vilja hitta Billy Sheehans första (tror jag) instruktionsvideo, han spelar sin chockrrosa Yamaha BB bas i videon. Jag hade ett ex. men det blev tyvärr överspelat. Har någon ett ex. är jag intresserad av en kopia.
Jag sålde en för nå't år se'n (Kan det ha varit till Knedy? Eller var det Svarte_Jack?) så jag vet att det finns ett ex inom PB-klanen. Borde gå att kopiera till DVD. Annars finns den väl i bitar på Youtube?
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Gröna Lyktan
Medlem

Inlägg av Gröna Lyktan »

Jag sålde en för nå't år se'n (Kan det ha varit till Knedy? Eller var det Svarte_Jack?) så jag vet att det finns ett ex inom PB-klanen. Borde gå att kopiera till DVD. Annars finns den väl i bitar på Youtube?
På Youtube hittar jag bara bitar ifrån uppföljaren till den videon jag menar (han har sin Attitude bas på uppföljaren). Jag vill gärna ha videon i sin helhet har någon ett ex. så är jag som sagt intresserad.
Fender Deluxe Jazz V
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

Gröna Lyktan skrev:
På Youtube hittar jag bara bitar ifrån uppföljaren till den videon jag menar (han har sin Attitude bas på uppföljaren). Jag vill gärna ha videon i sin helhet har någon ett ex. så är jag som sagt intresserad.
OK, den jag sålde var iallafall den du söker.
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Skriv svar