Jaha, då var man hemma igen och tillbaks på jobbet.
Min lilla semesterresa på västkusten blev ju inte riktigt som planerat då husbilen började trassla redan efter 15 mil första dagen förra fredan.
Lyckades i alla fall ta mig till Karlstad och Bomsta-Baden (?) där vi campade och mekade över helgen och hoppade sen vidare till Gbg där ett par dar gick åt till att felsöka husbli, leta verkstad och fixa eländet. Medförde dock bla en trevlig oplanerad tripp till Öckerö och Hönö! Väldigt trevligt! Hade redan sällskap med mig, så det blev dessvärre inte av att ringa Broder Blues för ett besök, får bli nästa gång!
Hittade denna affisch utanför Franses där vi käkade räkor, märkligt!
Fick låna en bil av en polare så hustrun fich sin inplanerade utflykt till Ullared trots allt, tur det för hus(bils)friden!
Inplanerad resa till Falkenberg fick också bordläggas, så det blev mest Gbg och Sätila! Hade tänkt höra av mig till några PB:are i stan, men det sket sig också.
Efter ett antal mindre och större fel och en veckas mer eller mindre konstant skruvande slutade hur som helst resan så här...
Skiten står nu i Dalsjöfors hos en kompis som passligt nog bor några kilometer från haveriplatsen. Ringde svägerskan som kom och hämtade oss, var så småningom hemma runt 5 på morgonen, men jag slapp jobba måndag morgon iaf! Förhoppningsvis är det nåt skitfel, fick tag i en verkstad som hämtar och fixar den, sen är det bara att betala, se glad ut och hämta den! Nu blir det banklån ooch ny husbil!!!