Tar en paus

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Johannes skrev:Men Palladino ÄR ju bäst i världen punkt slut.
Kalebas skrev:Greg Chaisson ÄR värdelös punkt slut. :retar:

ICKE!!!!!

Fast iofs, Chaisson är knappast något underbarn, han råkade bara komma ivägen med ett schysst sound och trevligt spel...
Han är nog värdelös när allt kommer omkring, men det gör inget... :)

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

blackparkas skrev:Nej, allt faller inte.
Men återigen, det här med att tycka etc.

Om du säger att du TYCKER att Palladino är bäst i världen så får du göra det, och det respekterar jag.
Säger du att Palladion ÄR bäst i världen punkt slut, så tycker jag du är dum i huvudet.

Nu råkar jag inte ha någon sådär superduperidol inom basismen, den enda jag känner att ha påverkat mitt basspel öht är Greg Chaisson som jag tyckte han hade asgrymt sound/lir på nå´n skiva i början av 90-talet och som fick mig vilja låta mer skitigt och spela mer bas och inte bara köra komp till absurdum.
Men skulle du dissa honom och säga att han ÄR värdelös punkt slut, så skulle jag förmodligen tycka att du är dum i huvudet.
Skulle du däremot säga att du inte tycker han är så vidare bra för at bla bla bla, så skulle jag ta det som en man. (Och stoppa upp en squier i röven på dig... :))

Aja... det här blev ju bara pannkaka, eller pangkaka som en del envisas med att säga, liksom egengtligen....
Låt oss ta 3 ytterlighetsexempel:

1. Jag har efter moget övervägande kommit till insikt om att allt Metallica gjort inte passar min högst personliga smak, även om jag inser att väldigt många andra tycker om etc etc etc sorry sorry sorry fluff fluff fluff...

2. Jag tycker inte om Metallica.

3. Metallica är det sämsta skit som någonsin gjort sig omaket att komma igenom ett par högtalare.
Alla som tycker om Metallica är idioter och borde egentligen ställas upp mot en vägg och skjutas. Och en del har mage att kalla sig musiker också??? Pah!
Alla som tycker om Metallica kommunister, nazister och pedofiler! Det vet varenda människa som HAR musiksmak.

Alt 1 är en smula fegt och undfallande.
Alt 2 är korrekt, rakt, sant och inte särskilt stötande.
Att skriva som i Alt 3 gör man enbart för att stöta sig och väcka ont blod, och det hör inte hemma på ett trevligt forum.

Figge: En del av dina inlägg tenderar att hamna någonstans mellan alt 2 och alt 3.
Det är onödigt!

Mindre fluffigt uttryckt?
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

fluffluff skrev:
Mindre fluffigt uttryckt?

:D
Jag hoppas du inte tog det som något illa menat, jag håller med dig i allt du skriver Ff!
Ville bara ge dig ett gulligt smeknamn som frugan kunde använda sig av när du varit olydig...! :D

OCH, att man blir dum i huvudet efter en veckas BEERFEST med festivalarmband känns inte som något otippat.... ;)

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem

Inlägg av Chriller »

figgebass skrev:
Chriller skrev: Seså, ta ett djupt andetag och lägg upp en hyllningstråd med din största idol under "Basister". Det kommer kännas skönt när det är gjort.
Och så skulle det vara kul att läsa.
Well....jag kommer liksom inte på ngn som känns idolisk....får man ta upp Teddy Riley?
Kör hårt. I vanlig ordning har jag ingen aning om vem det är. Därför vore det extra kul.

Jag vet överhuvudtaget jäkligt lite om basister - du skulle sett minerna när jag frågade "vem är Marcus Miller?" i bilen på väg till Pratabasträffen.
:shock:
Fem minuter senare hade jag fått veta mer, lyssna lite och blev lite mer upplyst. Inte alls dumt. Kul att någon mer än Steve Harris kör med det soundet, men i lite andra genrer :wink:

Därför tycker jag att det är kul att få höra lite om vilka som influerat er andra, få lite lyssningstips och annat.
Användarvisningsbild
Kale
Medlem+

Inlägg av Kale »

blackparkas skrev:OCH, att man blir dum i huvudet efter en veckas BEERFEST med festivalarmband känns inte som något otippat.... ;)
Anklagar du mig för att ha varit på BEERFEST, nu j-lar!
Användarvisningsbild
Svensson
Forumvärd

Inlägg av Svensson »

Vissa människor tar mer än andra illa vid sig om någon totalsågar en artist/instrument/bil som man väljer att skriva om. Inser man inte det har man om jag ser det brist på empatisk förmåga.

Det innebär inte att man måste "linda in" allt man äger och "stryka medhårs" däremot kanske man inte ska gå på om en galning i alla lägen mot alla forum medlemmar. Om jag uppfattar en människa som rapp i käften så kan jag naturligtvis vara likadan mot den människan men måste jag vara det mot precis alla? Självklart inte. Man kan inte tvinga på andra ens egna sätt att bete sig som det enda rätta och riktiga.

Om nån på jobbet berättar om deras fantastika semester på Mallis så inte f-n kontrar jag med vilket skitställe det är och berättar att jag hellre skulle äta en burk mask istället för att åka dit. (Om jag nu skulle tycka så)
It don't mean a thing if it ain't got that swing!

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Kalebas skrev:
blackparkas skrev:OCH, att man blir dum i huvudet efter en veckas BEERFEST med festivalarmband känns inte som något otippat.... ;)
Anklagar du mig för att ha varit på BEERFEST, nu j-lar!
Örruh, nu ska inte du komma här och komma ditt pulver! :D

Svensson: Men... nog är det bättre med mask än mallis?!?

Nej, jag tror det är många som tycker/tänker lika i de här frågorna helt klart.

gäst

Inlägg av gäst »

blackparkas skrev:
fluffluff skrev: OCH, att man blir dum i huvudet efter en veckas BEERFEST med festivalarmband känns inte som något otippat.... ;)
Jag har aldrig varit smartare än nu:

In an episode of "Cheers," Cliff Clavin the trivia-spouting, quirky, irksome mama's boy mailman is seated at the bar describing the buffalo theory to his buddy, Norm Peterson, the beer loving heavyweight bar stool sitting perpetual patron.

Cliff expounds his "Buffalo Theory" to Norm.

“Well, you see, Norm, it’s like this. A herd of buffalo can only move as fast as the slowest buffalo. And when the herd is hunted, it’s the slowest and weakest ones at the back that are killed first. This natural selection is good for the herd as a whole, because the general speed and health of the whole group keeps improving by the regular killing of the weakest members.

In much the same way, the human brain can only operate as fast as the slowest brain cells. Now, as we know, excessive intake of alcohol kills brain cells. But naturally, it attacks the slowest and weakest brain cells first. In this way, regular consumption of beer eliminates the weaker brain cells, making the brain a faster and more efficient machine.

And that, Norm, is why you always feel smarter after a few beers.”
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++

Inlägg av hosse »

Johannes: lysande! så måste det ju vara! :D
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++

Inlägg av GandhiMK2 »

Chriller skrev: Kul att någon mer än Steve Harris kör med det soundet, men i lite andra genrer :wink:

Därför tycker jag att det är kul att få höra lite om vilka som influerat er andra, få lite lyssningstips och annat.
HAHA!!!! DÅRE!Vad spelade dom för nåt för dej där Marcus lät som Steve Harris? ;-)

Teddy Riley är en jävel på Vocoder.....jag vet inte om han spelar bas...men han är bra på synthbas...Ingen Greg Phillinganes kanske men stygg likafullt...
Jag lyssnar väldigt lite på basister också....hajar till när man hör ngn som svänger fett men annars lyssnar jag mest på musik....
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
DoggyD
Medlem++

Inlägg av DoggyD »

figgebass skrev:
blackparkas skrev:
Håller fö med Anli, dock så tycker jag att några av de "nyare" medlemmarna borde kanske tänka över sin framtoning lite. Kanske vi äldre också, vad vet jag.
Men det finns så många olika sätt att säga saker på.
Låt oss för en sekund anta att jag är en av dom "nyare" som du avser borde förändra sättet att skriva....

Jag är en snubbe med snabba kemiska reaktioner....;-)
Jag reagerar hastigt, blir glad snabbt, irriterad snabbt etc etc.
Jag har dessutom ganska så höga nivåer av dom där känslorna och är sällan ointresserad och utan åsikt.
När någon skriver att "Världens bästa förstärkare är här. Den har 3vägs delningsfilter och åtföljs av en 2x12 som sub, 4x8 som mid och 12 tweeters som diskant och alla högtalare är av aluminium för korrekt återgivning av frekvensgången" ;-) så är min första reaktion något annat än "Vad kul att du hittat en förstärkare som passat dej" utan ngt helt annat....
Då är frågan....för att passa in här...ska jag skriva vad jag tycker eller ska jag formulera mej så mjukt som möjligt och bara hålla med för att inte eventuellt trampa någon på tårna?
Jag vet att det finns gråskala däremellan men jag tycker nog att det där medhårssmekandet blir fruktansvärt ointressant och ger trådar på 6 inlägg...
Om detta forum bara är till för att upplysa varandra om vad det kommit för nya prylar och vad man själv gillar utan att bli ifrågasatt på något som helst sätt så förstår jag om folk inte vill ha ngt jidder men hur kan ämnen som basism , som så helt baserar sej på personliga preferenser, inte vara vidöppet?
Jag hajar att det finns saker som man bör hålla sej ifrån att säga.
Jag har ingen lust att såra någon. Jag får bita mej i tungan när någon visar upp sitt customshophelvete för 25 lök med 3 sneddade singelcoils strax BAKOM stallet och sniderier som får vasaskeppet att linka undan med svansen mellan benen....jag inser att om någon just spenderat en förmögenhet på en sagolik kreation och glatt visar upp den så blir denne ledsen i ögat av att få "det var det jävla fulaste jag sett i mitt liv"....till exempel...
Jag skulle heller aldrig attackera hur någon här spelar om det inte handlade om att komma med råd.
Däremot kritiserar jag icke-forumister och saker jag inte gillar på det sätt som "är jag". Jag fattar nog inte varför jag inte ska få säga att Foderabasar kanske är det läskigaste jag sett och att Victor Wooten (vars namn jag aldrig hört innan jag kom hit!) är en jävla sopa. Det är ju det som är det fina med musik....man får tycka som man vill....Kanske får man inte skriva om att man tycker att någon är en sopa för det är negativt och här ska vi vara positiva och glada hela tiden? I don't know.....

Vad jag kommer ihåg så har jag riktigt trampat i klaveret 2 ggr härinne (ni kan säkert komma på fler;-)) och det ena hade att göra med politik som jag tycker är väldigt viktigt och där jag har svårt att tro att folk om dom verkligen tänkte efter skulle stå bakom ett hycklarparti med en historia dom envist vägrar att göra upp med och erkänna det oerhört dåliga i och detta för mej att bli ondskefull. Jag håller med. Jag är inte en trevlig person i dom diskussionerna. Jag tycker att dom behöver ifrågasättas utav bara helvete.
Jag ber om ursäkt om jag gjort någon ledsen.Jag ber inte om ursäkt för att jag har åsikter i frågan och uttrycker dom.
Sen var det den här sågningen av Mat och Morgan som jag än idag inte förstår reaktionerna på.
Om det hade varit så att det var någon höärifrån som spelade på klippet jag spydde på så tycker jag absolut att det hade varit ett övertramp men jag tycker att det där klippet fullkomligen SKRIKER om att få stryk..;-)
Återigen , det var aldrig meningen att kritisera någon härinne och det tycker jag inte att jag gjorde. Men uppenbarligen var detta känsligt och jag borde bara ha skrivit "oj. Det där var svårt. Är det någon som förstår vilken taktart dom spelar? Inte riktigt min kopp te men dom är ju otroligt duktiga..."? Den där tråden stack iväg rätt rejält och jag tycker nog att det är mer intressant än 20 inlägg om vad duktiga och trevliga dom är och sen nada....

Jag försöker att inte kasta sten i glashus och anklaga andra för att skriva på dåliga sätt eftersom jag vet att jag själv kan uppfattas som väl brutal.
Jag försöker inte vara elak och hoppa på folks person men jag måste väl få ha åsikter om folks åsikter,smak, riggar etc eller är det bara "ja ja, vad kul att du tycker så" ?

Vad är det som är så fel i att vi är oense och till och med munhuggs för munhuggandets skull?
Det kanske bara inte "ska vara så här"? Vad vet jag...

Det är ju inte meningen att skrämma bort folk ifrån prata bas så om det är jag som är hin onde så får jag väl ta och dunsta men det tycker jag vore trist. =)
Brassballs !!! :tummenupp:
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+(+)
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

blackparkas skrev:
fluffluff skrev: Mindre fluffigt uttryckt?
Jag hoppas du inte tog det som något illa menat, jag håller med dig i allt du skriver Ff!
Ville bara ge dig ett gulligt smeknamn som frugan kunde använda sig av när du varit olydig...! :D
Nädå - jag läste mitt eget inlägg och insåg att det faktiskt var i fluffigaste laget...

"When I'm good I'm really good, but when I'm bad I'm even better!" :twisted:
Medlem i PB50+
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

figgebass skrev:
blackparkas skrev:
Håller fö med Anli, dock så tycker jag att några av de "nyare" medlemmarna borde kanske tänka över sin framtoning lite. Kanske vi äldre också, vad vet jag.
Men det finns så många olika sätt att säga saker på.
Låt oss för en sekund anta att jag är en av dom "nyare" som du avser borde förändra sättet att skriva....

Jag är en snubbe med snabba kemiska reaktioner....;-)
Jag reagerar hastigt, blir glad snabbt, irriterad snabbt etc etc.
Jag har dessutom ganska så höga nivåer av dom där känslorna och är sällan ointresserad och utan åsikt.
När någon skriver att "Världens bästa förstärkare är här. Den har 3vägs delningsfilter och åtföljs av en 2x12 som sub, 4x8 som mid och 12 tweeters som diskant och alla högtalare är av aluminium för korrekt återgivning av frekvensgången" ;-) så är min första reaktion något annat än "Vad kul att du hittat en förstärkare som passat dej" utan ngt helt annat....
Då är frågan....för att passa in här...ska jag skriva vad jag tycker eller ska jag formulera mej så mjukt som möjligt och bara hålla med för att inte eventuellt trampa någon på tårna?
Jag vet att det finns gråskala däremellan men jag tycker nog att det där medhårssmekandet blir fruktansvärt ointressant och ger trådar på 6 inlägg...
Om detta forum bara är till för att upplysa varandra om vad det kommit för nya prylar och vad man själv gillar utan att bli ifrågasatt på något som helst sätt så förstår jag om folk inte vill ha ngt jidder men hur kan ämnen som basism , som så helt baserar sej på personliga preferenser, inte vara vidöppet?
Jag hajar att det finns saker som man bör hålla sej ifrån att säga.
Jag har ingen lust att såra någon. Jag får bita mej i tungan när någon visar upp sitt customshophelvete för 25 lök med 3 sneddade singelcoils strax BAKOM stallet och sniderier som får vasaskeppet att linka undan med svansen mellan benen....jag inser att om någon just spenderat en förmögenhet på en sagolik kreation och glatt visar upp den så blir denne ledsen i ögat av att få "det var det jävla fulaste jag sett i mitt liv"....till exempel...
Jag skulle heller aldrig attackera hur någon här spelar om det inte handlade om att komma med råd.
Däremot kritiserar jag icke-forumister och saker jag inte gillar på det sätt som "är jag". Jag fattar nog inte varför jag inte ska få säga att Foderabasar kanske är det läskigaste jag sett och att Victor Wooten (vars namn jag aldrig hört innan jag kom hit!) är en jävla sopa. Det är ju det som är det fina med musik....man får tycka som man vill....Kanske får man inte skriva om att man tycker att någon är en sopa för det är negativt och här ska vi vara positiva och glada hela tiden? I don't know.....

Vad jag kommer ihåg så har jag riktigt trampat i klaveret 2 ggr härinne (ni kan säkert komma på fler;-)) och det ena hade att göra med politik som jag tycker är väldigt viktigt och där jag har svårt att tro att folk om dom verkligen tänkte efter skulle stå bakom ett hycklarparti med en historia dom envist vägrar att göra upp med och erkänna det oerhört dåliga i och detta för mej att bli ondskefull. Jag håller med. Jag är inte en trevlig person i dom diskussionerna. Jag tycker att dom behöver ifrågasättas utav bara helvete.
Jag ber om ursäkt om jag gjort någon ledsen.Jag ber inte om ursäkt för att jag har åsikter i frågan och uttrycker dom.
Sen var det den här sågningen av Mat och Morgan som jag än idag inte förstår reaktionerna på.
Om det hade varit så att det var någon höärifrån som spelade på klippet jag spydde på så tycker jag absolut att det hade varit ett övertramp men jag tycker att det där klippet fullkomligen SKRIKER om att få stryk..;-)
Återigen , det var aldrig meningen att kritisera någon härinne och det tycker jag inte att jag gjorde. Men uppenbarligen var detta känsligt och jag borde bara ha skrivit "oj. Det där var svårt. Är det någon som förstår vilken taktart dom spelar? Inte riktigt min kopp te men dom är ju otroligt duktiga..."? Den där tråden stack iväg rätt rejält och jag tycker nog att det är mer intressant än 20 inlägg om vad duktiga och trevliga dom är och sen nada....

Jag försöker att inte kasta sten i glashus och anklaga andra för att skriva på dåliga sätt eftersom jag vet att jag själv kan uppfattas som väl brutal.
Jag försöker inte vara elak och hoppa på folks person men jag måste väl få ha åsikter om folks åsikter,smak, riggar etc eller är det bara "ja ja, vad kul att du tycker så" ?

Vad är det som är så fel i att vi är oense och till och med munhuggs för munhuggandets skull?
Det kanske bara inte "ska vara så här"? Vad vet jag...

Det är ju inte meningen att skrämma bort folk ifrån prata bas så om det är jag som är hin onde så får jag väl ta och dunsta men det tycker jag vore trist. =)
Håller med i det mesta du säger där...
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

Har vart mestadels frånvarande från forumet (inte dator dock) senaste månaden pga... Semester. Har hänt lite ser jag.

bb//
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem

Inlägg av Chriller »

figgebass skrev:
Chriller skrev: Kul att någon mer än Steve Harris kör med det soundet, men i lite andra genrer :wink:

HAHA!!!! DÅRE!Vad spelade dom för nåt för dej där Marcus lät som Steve Harris? ;-)
Vet inte, det var nåt plonkigt. Men det lät som om han hade viss känsla för feeling. Minns inte om jag lånade Kim_S eller Basmartins I-Pod. I stereon var det vrålcountry av den instrumentala sorten. Galet!

Men du gör mig mer förvirrad än Årnes musikval - countryn alltså.
Har du på allvar ingen enda basist att nämna som du verkligen gillar utan drar upp en synthare? Hur (här kommer en enkel rak fråga, det är inget illa ment) hamnade du här?
Seriöst alltså.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Chriller skrev: Men du gör mig mer förvirrad än Årnes musikval - countryn alltså.
Hallå där :shock: ! Vad är det du insinuerar? :evil:
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

Jag har bestämt mej för att ta en paus - från Gitarrforum.com. Ett ganska segt forum... Det bör innebära mer bassnack från mej! :)
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

200071 skrev:
Chriller skrev: Men du gör mig mer förvirrad än Årnes musikval - countryn alltså.
Hallå där :shock: ! Vad är det du insinuerar? :evil:
Va?
Är det nån som inseminerar?? :shock:

Bild

Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Gunnar89 skrev:Jag har bestämt mej för att ta en paus - från Gitarrforum.com. Ett ganska segt forum... Det bör innebära mer bassnack från mej! :)
Hahaa!
Bra initiativ!

Hur det än är så blir vi väldigt aktiva när det är liknande diskussioner/dispyter på forumet.
Det är inte helt dåligt tycker jag.

Det är då ett för härligt forum det här!!

Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

blackparkas skrev:Det är då ett för härligt forum det här!!
Bild
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
groovyjr
VIP medlem

Inlägg av groovyjr »

bootsy skrev:"många tycks ha svårt att acceptera att det finns annat än plektrum och ampeg"...
Va!!! Finns det, någon som kan berätta lite mer!?

Nä men helt ärligt - what's the FUZZ!!!
Fattar inte vad problemet är, här har väl alltid varit högt till tak även i de hetaste diskussioner....

Däremot kan jag tycka att det är en smula patetiskt att man måste deklarera att man lämnar ett tag, för att man tycker det varit lite trams osv. Det är väl bara att skita i att logga in på ett tag i så fall.
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem

Inlägg av Danne »

Med så här många medlemmar finns väl lika många vikande åsikter om hur beteendet bör vara som det finns åsikter om huruvida Victor Wooten är en sopa eller ej. Personligen har jag liten förståelse för varför man känner sig nödgad att tycka precis hela tiden (eftersom jag inte har det behovet själv). Om någon skapar en hyllningstråd till Chris Squires ära så ser jag ingen anledning att gå in i den och högljutt berätta hur kass han är (om jag nu skulle tycka det). Ställs däremot frågan av trådskaparen vad man tycker om Chris Squire är det en annan femma.

Som sagt, oftast krockar det när någon inte skriver "jag tycker" i kombination med att någon annan är lite extra känslig för mothugg. Överlag är det bra här på forumet. Känns någon tråd alltför tjafsig engagerar jag mig helt enkelt inte i den.
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem

Inlägg av anli »

groovyjr skrev: Däremot kan jag tycka att det är en smula patetiskt att man måste deklarera att man lämnar ett tag, för att man tycker det varit lite trams osv. Det är väl bara att skita i att logga in på ett tag i så fall.
Håller med
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

anli skrev:
groovyjr skrev: Däremot kan jag tycka att det är en smula patetiskt att man måste deklarera att man lämnar ett tag, för att man tycker det varit lite trams osv. Det är väl bara att skita i att logga in på ett tag i så fall.
Håller med
Med ett försök att läsa mellan raderna tror jag det står "Kan vi inte diskutera på ett trevligare sätt. Jag trivs inte då det blir hetsig stämning här."

Och det är ju inte trams...
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem

Inlägg av anli »

"Du får inget svar därför att du håller på med trams"
:-D
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Skriv svar