Det är inte så svårt att dista den, jag skall förklara lite snabbt här: sladden in i input 2, dra upp volume 2 till max. Klart, även om maxläget kan bli lite mycket, backa ett par steg i så fall.blackparkas skrev:Jag har testat 3 st 400+ de senaste 2 åren och 1 400 och kommit till samma slutsats, oavsett basar.
Jazzbas på 400:an
P-bas på de 2 senaste 400+ bla min egen med SPB-2-mick som förvisso inte ärlika het som QP:n men inte låg output.
Jag spelar snarare för hårt än löst.
Men visst, det kan vara fel på alla toppar, har testat alla på båda kanalerna.
Jag ska ge Sunkens Mesa 400+ och ev. BBQ:s 400 en match till på ryggskottsfestivalen, om de tar med sina toppar.
2 av topparna har det varit tänkt att jag skulle köpa men backat ur för det inte har gått att dista dem tillräckligt. (En 400+ och en 400)
FÖ så har jag fått den uppfattningen från flera håll att en Mesa är relativt svårdistad, och det är även mina erfarenhet av den.
TILLÄGG:
Kika 2:10 in i den här, det är lagom mängd dist, jag brukar styra över Sunnen så det låter något mindre skitigt än det där, och jag har aldrig kommit i närheten av det med de Mesa 400/400+ jag testat.
I vilket fall som helst, jag behöver ingen distpedal oavsett hur ofta ni misslyckats dista en Boogie (vilket är ungefär lika otänkbart som att misslyckas med att köra fort i en Ferrari).
Jag gissar att när jag klickar på Skicka så har du redan fixat till länken som inte fanns, skall bli kul att lyssna.